اسلاید شوشهری

“شهروندان‌ مصادیق اسراف آب را گزارش کنند”

کد خبر : 53553

شهر مشهد خشکسالی بی سابقه ای را تجربه می کند، حدود هفتاد درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلندمدت شرایط سختی را پیش روی ما قرار داده است. 

به گزارش صبح مشهد، مهندس حسین اسماعیلیان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، با اعلام این مطلب گفت: مدیریت مصرف، گزینه اصلی ما برای برون رفت از بحران خشکسالی بی سابقه شهر مشهد است.

وی افزود: اقدامات گسترده ای برای جبران کمبود آب در حال انجام است، اما این اقدامات زمانی موثر خواهند بود که شهروندان صرفه جویی در مصرف آب را مد نظر قرار دهند و خادمان خود را در مسیر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و پایدار یاری کنند. مهندس اسماعیلیان در ادامه گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، شهروندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود می توانند، هر گونه اسراف آب مانند، شستشوی خودرو با شیلنگ، شستشوی پیاده رو، پارکینگ و حیاط، شستن فرش با آب شرب و … را از طریق تماس با سامانه ۱۲۲ و ورود به کلید ۵ گزارش کنند.‌

علاوه بر این در سایت شرکت آب و فاضلاب مشهد به آدرس www.abfamashhad.ir امکان گزارش دهی و اعلام مصادیق اسراف و هدر رفت آب وجود دارد.‌ در مرحله اول تذکر و اخطار، سپس در صورت عدم توجه قطع موقت ۵ ساعته انشعاب و در صورت تکرار قطع ۲۴ ساعته آب از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در برخورد با این گونه مشترکین است. وی در پایان اظهار امیدواری کرد، با همراهی و کمک تمامی شهروندان و همچنین زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از تابستان سخت سال جاری با کمترین مشکل عبور کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن