استانی

۲ جوان روستایی در زبرخان خراسان رضوی غرق شدند

کد خبر : 47238

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: ۲ جوان در استخر کشاورزی روستای “حصارآباد” شهرستان زبرخان غرق شدند.

به گزارش صبح مشهد، دکتر محمد شورورزی روز جمعه به خبرنگار ما اظهار داشت: خبر این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه امروز به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای اورژانس و آتش نشانی با همراهی ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: ۲ جوان غرق شده توسط نیروهای آتش نشانی از آب بیرون کشیده شده و کارشناسان اورژانس بدون درنگ اقدامات حیاتی نجات را آغاز کردند که این کار تا تحویل آنان به مرکز خدمات جامع سلامت اسحاق آباد ادامه داشت و سپس زیر نظر پزشک درمانگاه ۴٠ دقیقه عملیات احیای قلبی – ریوی در مرکز خدمات جامع سلامت انجام شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه به علت گذشت مدت زیادی از غوطه ور بودن این افراد در استخر، عملیات نجات موثر واقع نشد و این جوانان فوت کردند.
دکتر شورورزی افزود: از ابتدای امسال این نخستین حادثه غرق در این منطقه بود و با توجه به گرمای شدید هوا، متاسفانه شنا در استخرهای غیراستاندارد رو به افزایش است که از همشهریان تقاضا داریم به صورت جدی از ورود به استخرهای کشاورزی خودداری کنند.
مرکز شهرستان‌ ۶۰ هزار نفری زبرخان در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن