اسلاید شوستون اصلیسیاسی

در استان با خلاء رهبری که مورد قبول هر ۳ جناح سیاسی باشد مواجهیم

کد خبر : 2956

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: در استان با خلاء رهبری که مورد قبول هر ۳ جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و معتدلین باشد مواجهیم.

به گزارش صبح مشهد سیدمحسن بنی‌هاشمی  با اشاره به اینکه  دسته‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی امکان دارد تا چند مدت بعد شکل جدیدی پیدا کند، اظهار کرد: در آینده ممکن است اصطلاح اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به کار برده نشود، احتمال اینکه این عنوان‌ها تغییر کند وجود دارد، همانطور که از اول انقلاب تا الان دسته‌بندی‌های سیاسی نام‌های جدیدی به خود گرفتند.

وی در خصوص تعامل و همکاری دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در استان خراسان رضوی ‌عنوان کرد: در حال حاضر در سطح ملی مقداری از بدنه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در حال همکاری با یکدیگر هستند و  نمونه آن در ماجرای انتخاب ریاست مجلس دهم مشاهده شد.

بنی‌هاشمی با بیان اینکه برخی از افراد در استان به دنبال ایجاد خانه احزاب هستند، گفت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در خراسان رضوی می توانند در محلی به نام خانه احزاب با یکدیگر گفت‌وگو و تبادل نظر کنند و اگر بنا است قدمی در جهت نزدیک شدن احزاب به یکدیگر در استان و شهر مشهد برداشته شود با راه‌اندازی خانه احزاب امکان‌پذیر است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی تصریح کرد: البته این کار در مشهد باید یک بانی داشته باشد، مثلا در تهران وزارت کشور پای کار است و افراد با محوریت وزارت کشور دور هم جمع می‌شوند، در مشهد نیز اگر استانداری پا پیش بگذارد بقیه هم در این راستا کمک می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه متاسفانه در مشهد با خلا رهبری سیاسی که مورد قبول همه جناح‌ها باشد مواجهیم. اضافه کرد: اگر استانداری با امکانات و قدرت قانونی که دارد پای این کار بایستد جمع‌شدن احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب در کنار یکدیگر میسر خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن