شهری

۵ هزار زیارت اولی از سراسر کشور میهمان حضرت رضا(ع) در دهه کرامت می‌شوند

کد خبر : 46965

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، اعزام زائران زیارت اولی محروم از اقصی نقاط کشور به مشهد آغاز شده و به همت آستان قدس رضوی و مشارکت نیکوکاران، تا سالروز ولادت امام رضا(ع)، بنیاد کرامت رضوی میزبان پنج هزار نفر از این زائران خواهد بود.

به گزارش صبح مشهد، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، یکبار دیگر اعزام کاروان‌های زائرین محروم از سراسر کشور از سر گرفته شده است؛ زائرانی که گاه به دلیل بعد مسافت تاکنون امکان تشرف به مسهدالرضا(ع) را نداشته‌اند و گاه به دلیل نداشتن توان مالی، از زیارت بارگاه مطهر رضوی محروم مانده‌اند اما حالا با اجرای طرح زیارتی بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت نیکوکاران، طعم زیارت را می‌چشند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در خصوص اجرای این طرح معنوی گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که مجدداً مشتاقان زیارت امام هشتم(ع) توفیق پیدا کردند از استان‌های مختلف کشورمان و در قالب کاروان‎های زیارتی سه روزه به مشهدالرضا(ع) مشرف شوند.

ادامه طرح تا سالروز ولادت حضرت رضا(ع)

جعفر رئیسیان‌زاده افزود: از ابتدای دهه کرامت، اعزام روزانه کاروان‎ها به مشهد مقدس آغاز شده و تا روز شنبه ۲۱ خردادماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) میزبان پنج هزار نفر از این زائران خواهیم بود.

وی افزود: تاکنون کاروان‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان و بوشهر به مشهدالرضا(ع) مشرف شده‌اند و زائران زیارت اولی برخی دیگر استان‌ها نیز طی روزهای آینده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

۳ روز اسکان در زائرشهر

رئیسیان‌زاده ادامه داد: زائران با رسیدن به شهر مشهد، در زائر شهر رضوی اسکان داده می‌شوند و در مدت ۳ روز اقامت، با ۹ وعده غذایی پذیرایی می‌شوند و امکان حمل و نقل درون شهری نیز برای مهمانان حضرت رضا(ع) مهیا شده است تا به بهترین شکل مهمانان امام هشتم تکریم شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن