اخبار مهماسلاید شو

خون پاک شهدا سرچشمه جریان امنیت و اقتدار نظام اسلامی است/ خادمان امنیت برای نظم و آرامش مردم جان در طبق اخلاص گذاشته اند

کد خبر : 46943

سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی امروز در روستای ملک آباد شهرستان رشتخوار ضمن حضور در مراسم یادبود شهید علی شبانی ، با خانواده معظم این سرباز رشید اسلام دیدار و از این اسطوره های صبر و استقامت دلجویی و تجلیل کرد.

به گزارش صبح مشهد، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی در این دیدار که سرهنگ ریاحی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان و مسئولان انتظامی نیز او را همراهی می‌کردند گفت: رشادت، از خودگذشتگی، ایثار و شهامت و خداباوری شاخصه بارز پاکجانانی است که هستی شان را برای آرامش و آسایش مردم و در راه پاسداری از ولایت و امنیت نثار کرده اند.

وی گفت امیدواریم خداوند تبارک و تعالی و ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا عنایت فرمایند بتوانیم خدمتگزاری لایق برای خانواده معظم شهدا و ادامه دهنده راه لاله های سرخ مسیر امنیت و پاسداری از حریم ولایت باشیم و ماموریت ها و تکالیف خطیر خود را به شایستگی انجام دهبم.

شهید شبانی که در فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد خدمت می کرد اوایل این هفته هنگام انجام وظیفه و در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن