شهری

حضور دادستان انقلاب وعمومی و قضات دادگستری در اراضی ملی شهرستان تربت حیدریه

کد خبر : 46916

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت حیدریه دادستان عمومی و انقلاب به همراه قضات دادسرا و دادگستری شهرستان تربت حیدریه از اراضی ملی بازدید میدانی به عمل آوردند.

صبح مشهد– علیرضا قادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستات تربت حیدریه ضمن ارائه گزارشی از وضع موجود عرصه های منابع طبیعی به مسائل و مشکلات پرونده های منابع طبیعی در دستگاه قضا پرداخت وگفت: در راستای انجام وظایف قانونی حفاظت از اراضی ملی در سال گذشته تعداد ۷۲ فقره پرونده تخریب و تصرف تنظیم و متخلفین به مراجع قضایی معرفی که تاکنون با حمایت و همکاری دستگاه قضایی و انتظامی میزان ۲۰ هکتار از این اراضی از متصرفین خلع ید شده است.

در این مراسم عابدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه طی سخنانی گفت: هدف از این بازدید مشترک ،هم اندیشی جهت ایجاد وحدت رویه به منظور حفظ و صیانت بهتر از منابع طبیعی است.

وی اظهار داشت: مشاهده عرصه های منابع طبیعی بوسیله مقامات قضائی در تصمیم گیریهای آینده آنان در پرونده های مرتبط با منابع طبیعی اثر گذار است و چنانچه فضای بکر و منحصر به فرد از نزدیک دیده شود برخورد با متعدیان و متجاوزان سخت تر و قاطع تر خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن