پایتخت فرهنگ اسلامی

۶۰۰ هزار وعده غذا و بسته متبرک دهه کرامت در مشهد مقدس توزیع می‌شود

کد خبر : 46895

همزمان با دهه کرامت، بیش از ۶۰۰ هزار وعده غذا و بسته متبرک رضوی به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی تهیه و بین ارادتمندان حضرت رضا(ع) در این آستان ملکوتی توزیع می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان‌نیوز، امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی اظهارداشت: در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد حضرت رضا(ع) پیش‌بینی‌ شده تا۱۲۰ هزار وعده ناهار و شام در مهمانسرای حضرت رضا(ع) برای پذیرایی از زائران طبخ و توزیع شود. همچنین به همت خادمان این معاونت در مجموع از ۵ هزار و ۵۰۰ زائر در وعده صبحانه پذیرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین ۵۰۰ هزار بسته متبرک رضوی نیز برای توزیع بین محبان امام رئوف(ع) در حرم ملائک پاسبان رضوی تدارک دیده شده است.

توزیع چای، شربت و کیک در چایخانه‌ها

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی با اشاره به توزیع متبرکات در چایخانه‌های حضرت رضا(ع) بیان کرد: روزانه ۱۵۰ هزار لیوان چای و شربت در چایخانه‌ها با استفاده از ظرفیت مواکب و خادمیاران در دهه کرامت توزیع می‌شود.

بهنام با تأکید بر مشارکت ناذران و بانیان خیر در پذیرایی از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) حرم مطهر رضوی گفت: همچنین با توزیع بیش از ۸۰۰ هزار کیک در چایخانه‌های حضرت به مناسبت گرامی‌داشت ایام ولادت حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از زائران و مجاوران میزبانی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن