اخبار مهم

ماجرای سارا زن صیغه ای اسیدپاش که به دار مجازات آویخته شد

کد خبر : 29063

ماجرای قتل مرد میانسال بر اثر اسیدپاشی زن صیغه ای و به دار آویخته شدن این زن
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سه سال پیش زن جوان اقدام به اسیدپاشی به تمام پیکر همسرش هنگام درگیری با او کرده بود. بر اثر این اتفاق تقریبا تمام سراسر بدن مرد سوخته بود که سرانجام این مرد بر اثر سوختگی شدید ناشی از اسیدپاشی جان سپرد و پس از رسیدگی به پرونده ایشان هفته گذشته زن صیغه ایی اسیدپاش به دار مجازات آویخته شد. در قسمت زیر ماجرای اسیدپاشی هنگام درگیری زن و شوهر را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در ساین نیک صالحی همراه ما باشید.

زن صیغه ای اسیدپاش
نوزدهم اردیبهشت سال ۹۵، ماجرای یک اسیدپاشی هولناک هنگامی در بیسیم نیرو‌های امدادی و پلیس پیچید که اهالی بولوار توس مشهد از درگیری وحشتناک یک زوج جوان در منزل مسکونی خبر دادند.

دریافت جدیدترین اخبار مشهد و ایران با عضویت در کانال تلگرامی صبح مشهد ( کلیک کنید )
به دنبال دریافت این خبر، خودروی اورژانس ۱۱۵ آژیرکشان وارد خیابان محل درگیری شد و نیرو‌های امدادی به یاری این زوج شتافتند. مرد ۴۵ ساله که اسید سراسر پیکرش را سوزانده بود، در حالت نیمه بیهوش قرار داشت و از شدت سوزش وحشتناک ناشی از اسیدپاشی توانایی سخن گفتن هم نداشت، اما زن جوان که مقدار اندکی از اسید در زمان درگیری روی او پاشیده بود، وضعیت مناسبی داشت و به خاطر احساس سوزش ناله می‌کرد!

نیرو‌های اورژانس بلافاصله مصدومان حادثه تلخ اسیدپاشی را به بیمارستان رضوی مشهد انتقال دادند، ولی مرد ۴۵ ساله که حدود ۹۰ درصد از اندام‌های بدنش دچار سوختگی شدید با اسید شده بود در آستانه مرگ قرار داشت. از سوی دیگر بررسی‌های مقدماتی نیرو‌های انتظامی در محل وقوع این حادثه تاسف بار بیانگر آن بود که زن ۳۲ ساله از مدتی قبل به عقد موقت «جواد- ع» درآمده است، اما آن‌ها به دلیل برخی مشکلات با یکدیگر دچار اختلافات خانوادگی شده اند به طوری که اختلافات آنان شدت گرفته و پرونده‌ای نیز در مراکز انتظامی دارند.

به همین دلیل ماجرای اسیدپاشی به خاطر اختلافات خانوادگی درحالی مطرح شد که با دستور قضایی زن جوان به عنوان مظنون اصلی اسیدپاشی تحت تعقیب قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن