شهری

تملک دو قطعه فضای سبز جهت احداث دو پارک محلی در محله حجت 

کد خبر : 46580

شهردار منطقه دو مشهد گفت: باتوجه به کمبود شدید فضای سبز در محله حجت، دو قطعه زمین با کاربری فضای سبز به مساحت‌های سه هزار و پنج هزار مترمربع در توس ۴۱ در اولویت تملک و احداث فضای سبز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، حجت فرقانی با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: باتوجه به کمبود شدید فضای سبز در توس ۴۱ محله حجت، سال گذشته شهرداری منطقه ۲ قطعه زمین در این محله که در طرح تفصیلی با کاربری فضای سبز تعریف شده بود به عنوان اولویت تملک پیشنهاد داده و پذیرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نسبت به تملک آن اقدام خواهد شد، افزود: همچنین امیدواریم در سال جاری و یا تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به احداث فضای سبز در این دو قطعه و تامین فضاهای خدماتی به ویژه فضای سبز منطقه اقدام شود.

شهرداری منطقه دو مشهد خاطرنشان کرد: با احداث فضای سبز بخش زیادی از سرانه فضای سبز محله حجت تامین و مشکل کمبود فضای سبز در این منطقه به طور کامل حذف خواهد شد.

 

 

فرقانی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری در بلوار توس و محله حجت بسیار کم است، تاکید کرد: این دو قطعه زمین به متراژ سه هزار مترمربع و پنج هزار مترمربع نبش درودی ۱۷ و نبش درودی ۱۹ در محله حجت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن