اخبار مهم

سیل در شمال استان خراسان رضوی ۳۶ مصدوم برجای گذاشت/ خودروی پراید با ۵ سرنشین در آب غرق شد

کد خبر : 46532

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: در پی ورود سامانه بارشی و وقوع سیل وآبگرفتگی تیم‌های، عملیات امداد و نجات در حال یاری رساندن به افراد گرفتار در مناطق ییلاقی و کوهستانی برخی مناطق شمال خراسان رضوی هستند.

به گزارش صبح مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات اظهارداشت: طبق اطلاعات دریافتی این حوادث در مناطق ییلاقی شامل آبشار های آبگرم، قره سو و ارتکند کلات و دره شمخال قوچان رخ داد.

وی از حضور ۱۴ نفر در شش تیم عملیاتی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی تاکنون ۳۶ نفر دچار حادثه شده‌اند و دستگاه های مختلف امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس، با توجه به آماده باش کامل در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی ادامه داد: در پی وقوع سیل در شهرستان‌های کلات و قوچان، بر اساس آمارهای اولیه متاسفانه یک خودروی پراید با پنج سرنشین در سیلاب منطقه سررود ارتکند، غرق شد که فقط پدر خانواده جان سالم به در برد و مادر خانواده به همراه دو فرزند خود غرق شدند و یک فرزند دیگر این خانواده هنوز مفقود است.

وی بیان کرد: با توجه به وقوع سیل برخی روستاهای استان شامل، اورتکن، باغ کن، ژرف و برده دچار انسداد راه شدند و نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند. همچنین تیم واکنش سریع آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز در حال پیگیری برای وصل آب به روستاهای قلعه نو، سررود، چرم کهنه و چرم نو هستند.

هواشناسی خراسان رضوی روز گذشته با صدور اطلاعیه سطح نارنجی از وقوع سیل در برخی نقاط استان خراسان رضوی خبر داده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن