اجتماعی

رئیس سابق اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد مقدس در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

مباحث مطرح شده ممنوعیت تاتو و اپیلاسییون موضوع جدیدی نیست که بیشتر همکاران ما ذهنشان درگیر شده است

کد خبر : 46448

به گزارش صبح مشهد، رئیس سابق اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد

اعظم حسنی درمیان با بیان این که با تلاش های مدیریتی خود در سال ۱۳۹۷ مجوز تتو، اپلاسیون و ناخن گرفته شد افزود: در همان زمان هم تتو روی بدن و اپلاسیون قسمت محرمه ممنوع بود و این موضوع جدیدی نیست که بیشتر همکاران ما ذهنشان درگیر شده است و همچنین در مورد ناخن هم مانیکور و پدیکور مانعی نداشت.

وی با اشاره به تلاش های دوره مدیریتی خود در جهت حمایت از بانوان آرایشگر مشهدی گفت: صدور پروانه فعالیت برای واحدهای ۱۵ متری فاقد سرویس بهداشتی، علی رغم این که قبلا ممنوع بود در دوره اینجانب انجام شد.

وی افزود: ۷۰ درصد بانوان آرایشگر مشهد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، لذا پیگیری ها و اخذ مجوزهای لازم برای صدور پروانه فعالیت این واحدهای کوچک صنفی گرفته شد.

وی ادامه داد: با این مصوبه، مشکل بسیاری از آرایشگران بانوی حاشیه شهر مشهد که به دلیل محدودیت فضا، به صورت غیر مجاز فعالیت داشتند، برطرف شد که البته خدمات امکان ارائه آنان مشخص شده و به عنوان مثال، عروس نمی توانند پذیرش کنند.

رئیس سابق اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد مقدس افزود: در زمینه بهداشتی هم، کلاس های آموزشی مبارزه با بیماری های منتقله از قبیل ایدز و… در ۵ منطقه مشهد با همکاری مراکز بهداشت به مدت ۲۰ ساعت انجام شده و گواهی های مربوطه هم صادر گردیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت ضوابط انتظامی و بهداشتی آرامش را برای خود و مشتریان عزیز حفظ نمایید

گفتنی است بانو اعظم حسنی درمیان در حال حاضر یک فعال صنفی و مدیریت آموزشگاه مراقب زیبایی نیلای در شهر مشهد می باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن