شهری

در نشست مشترک معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و شهردار منطقه ثامن بررسی و مورد تاکید قرار گرفت؛

تسریع در اجرای طرح بهسازی پیاده رو های حاشیه خیابان طبرسی

کد خبر : 46445

سید فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن: طرح بهسازی پیاده رو های خیابان طبرسی در منطقه ثامن، حداکثر تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

صبح مشهد- در نشستی مشترک به میزبانی سید خلیل منبتی معاون شهردار مشهد و با حضور سید فرهاد حجازی شهردار منطقه، محمد ثنایی سرپرست معاونت فنی و اجرایی، سید ایمان برکاتی رییس اداره فنی و عمران و حجت عابدی مدیر امور مشاوران شهرداری منطقه ثامن و تعدادی از مدیران حوزه های فنی و ترافیک معاونت عمران ،حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد برگزار شد، موضوع تسریع در اجرای طرح بهسازی پیاده رو های حاشیه خیابان طبرسی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تاکید شد که به محض تهیه و ابلاغ طرح این پروژه توسط اداره کل طرح ها و مطالعات شهری شهرداری مشهد، موضوع انتخاب پیمانکار ذی صلاح و آغاز اجرای این پروژه در دستور کار های دارای اولویت منطقه قرار گیرد.

بر اساس پیش بینی های انجام شده و نظر مساعد معاون عمرانی شهردار مشهد در خصوص تامین اعتبارات لازم و هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل برنامه ریزی شهرداری مشهد،با کاهش رویه های اداری و با اولویت اجرا ،پروژه مورد اشاره حداکثر تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است محور طبرسی یکی از اصلی ترین گذرهای قدیمی تشرف به حرم مطهر به ویژه برای زائران پیاده و خصوصا اقشار متوسط جامعه بوده و هست، و به همین جهت ایجاد تسهیل در تردد زائران و دسترس پذیرترشدن این محور در راستای اجرای طرح حریم رضوی، از اولویت های پروژه های عمرانی مجموعه مدیریت شهری در سال جدید می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن