اسلاید شوشهری

ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد افزایش یافت

کد خبر : 46376

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار از امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می کنند.

به گزارش صبح مشهد، شکوه میرشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام با هدف تامین نان مردم در کلانشهر شهر مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی های منتخب قرار گرفته است افزود: این نانوایی های منتخب ممکن است از آرد یارانه ای یا غیریارانه ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر کلانشهر مشهد گسترده شده اند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: بسیج اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به ‌صورت محله محور بر ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخوردهای قانونی از این طریق صورت بگیرد.

میرشاهی افزود: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تامین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن