شهری

با مصوبه شورای شهر تخفیفات ۲۵ درصدی مشوق‌های ساخت‌وساز تمدید نشد

قاسم زوکی‌نژاد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد:

با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر مشهد، عملا پرونده تخفیفات ۲۵ درصدی تا پایان آذرماه بسته خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، بر مبنای مصوبه جدید شورای اسلامی شهر مشهد، تخفیفات پرداخت نقدی به صورت پلکانی از ابتدای دی‌ماه تا ۲۳ بهمن ماه به ۱۸درصد، از ۲۴بهمن تا ۱۷ اسفند به ۱۶ درصد و از ۱۸ اسفند تا پایان سال جاری به ۱۴ درصد کاهش خواهد یافت.

بسته‌های تشویقی و طرح تخفیف ۲۵درصد ساخت‌وساز، فرصت بسیار مناسبی است که در اختیار شهروندان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و به مردم پیشنهاد می‌کنم که از این شرایط ویژه بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا