استانیاسلاید شو

فرماندار در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

تمام راه های روستایی شهرستان کلات بازگشایی شده است/ سیلاب ۴۰۰ راس دام را تلف کرد

کد خبر : 46230

فرماندار کلات گفت: در پی بارشهای اخیر در مجموع بیش از ۴.۵ میلیون مترمکعب روان آب و سیلاب پشت سدهای این شهرستان مرزی ذخیره سازی شده است.

علی صلاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار  صبح مشهد افزود: ۲۰ راه روستایی مسدود در این شهرستان هم اکنون بازگشایی شده است و نیروهای اداره آب و فاضلاب استان در حال رفع نقص شبکه آب شرب روستاهای کلات هستند.

فرماندار کلات گفت: هم اکنون پنج روستای این شهرستان به دلیل قطع آب شرب با تانکر و یا ارسال بسته های آب معدنی آبرسانی سیار می شوند.

صلاحی افزود: ارتباطات مخابراتی تلفن ثابت و سیار در دهستان پساکوه بخش زاوین دارای مشکل است و علت قطعی نیز اخلال در ایستگاه فرستنده در محدوده گوجگی در شهرستان مشهد است و بر اثر این اختلال حدود ۷۰۰ خانوار در ۱۰ روستای دهستان پساکوه ارتباطات مخابراتی ندارند. همچنین ۴۰۰ راس دام تا کنون تلفات سیل برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار ما وقوع سیلاب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته راه ارتباطی ۱۵ روستای شهرستان کلات را مسدود کرد و موجب انسداد جاده اصلی کلات – مشهد شد و چهارشنبه شب این هفته حدود هزار دستگاه خودرو چندین ساعت پشت سیلاب گرفتار و معطل شدند.

شهرستان مرزی و ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن آباد لایین، چنار و زاوین است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن