اجتماعیاسلاید شو

مهندس سمیه رمضانی مدیر آکادمی ققنوس در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

مشهد یک ظرفیت بین الملی در زمینه صنعت آرایشگری و زیبایی است/ کارآفرینی دانش بنیان نیاز به حمایت دارد

کد خبر : 46186

شرط دوام و حضور در بازار رقابتی و سودآور حوزه خدمات آرایشی، به روز بودن در حوزه آموزش و استفاده از کالای مصرفی مرغوب ایرانی است.

به گزارش صبح مشهد، مهندس سمیه رمضانی مدیر جدید آکادمی ققنوس که یکی از فعالان حوزه بازار و کسب و کار است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آکادمی ققنوس که پخش لوازم آرایشی را بصورت مویرگى جهت سالن ها و آموزشگاه های آرایشگری دنبال می کند، با ادامه برگزاری همایش های آموزشی و دعوت از اساتید مجرب در کلان شهر مشهد سعی دارد، هنر و مهارت بانوان آرایشگر را به روز و با ذائقه مشتری نزدیک نماید.

وی افزود: امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و ارتباطی و اطلاع مردم از جدیدترین متدهای روز آرایشی دنیا، سطح انتظار مشتریان سالن های خدماتی افزایش یافته و در نتیجه موجب عزیمت برخی مدیران واحدها به خارج از کشور و صرف هزینه های گزاف جهت فراگیری آموزش شده است.

این کارآفرین فعال با اشاره به حجم عظیم خروج ارز از کشور و نامناسب بودن آن در شرایط فعلی و تحریم ها افزود: بایستی با دعوت از اساتید مجرب بین المللی به مشهد که یکی از قطب های جمعیتی کشور و منطقه به شمار می رود، مانع از اتلاف زمان و هزینه های سنگین شد. همچنین می توان به علت عدم تداخل صنفی از ظرفیت مدرسان بومی مجرب بویژه پزشکان متخصص جهت آموزش های زیبایی و سلامت استفاده نمود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات نوسازی و بهسازى به سالن های خدمات آرایشی جهت بهبود کیفیت و ارائه لوازم مصرفی کاملا بهداشتی و ایرانی از افتخاراتی است که زیر مجموعه های متعلق به آکادمی ققنوس آن را با جدیت دنبال می کنند.

وی خاطر نشان ساخت: آرایشگری یک هنر منحصر و تاثیر گذار در افزایش نشاط و سلامت روان است و هر گونه آسیب به مشتری توسط برخی افراد ناکارآمد، می تواند کل جامعه زحمت کش صنف آرایشگر یا آموزشگاه دار را زیر سوال ببرد.

رمضانی گفت: آرایشگری بخشی از مشاغل سخت به شمار می رود که باعث ایجاد صدماتی به گردن، دیسک کمر و عوارضی دیگر شده و آرایشگران لازم است مورد حمایت جدی نهادهای ذیربط از جمله تامین اجتماعی قرار بگیرند، چرا که خود شاهدم بخشی زیادی از فعالان این صنف را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

وی گفت: در تلاش هستیم علاوه بر خدمات آموزشی، در زمینه سلامت و تغذیه بانوان آرایشگر و مسائل آسیب شناسی خانواده ، مشاوره و بسته های فرهنگی مورد نیاز را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان فنی و حرفه ای که متولی آموزشگاه ها و سالن های مراقبت زیبایی است، جهت برگزاری همایش های آموزشی همکاری مستقیم با این آکادمی، انجام نداده و ما مجبوریم با صرف هزینه های گزاف و واسطه گری، همایش آموزشی برگزار و عملا غیر از زحمت و تحمل مصائب، چیزی دیگری باقی نمی ماند.

مدیر آکادمی ققنوس تاکید کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای طبق قانون متولی آموزش اولیه جهت کسب مهارت و مدرک هنر جو هست و به روز رسانی هنر و تجربه از وظایف سازمان نیست و سایر متولیان با هماهنگی های لازم، این موضوع را دنبال می کنند.

گفتنی است دفتر مرکزی آکادمی ققنوس در تهران بوده و بانو سمیه رمضانی مدیر جدید این واحد کسب و کار همسر آقای مهدی درویش زاده می باشند. ایشان مدرس افتخاری در دانشگاه آزاد در زمینه پوست و مو و سال ها در زمینه مهندسی پزشکی دارای تجربیات ارزنده ای می باشد.
پیج جدید آکادمی ققنوس را در اینستاگرام به این آدرس دنبال کنید: Academy. qoqnos

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن