شهری

فرماندار مشهد:

همه افغانستانی های مقیم مشهد شناسایی می شوند

کد خبر : 46062

فرماندار مشهد گفت: همه افغانستانی‌های مقیم این شهرستان با توجه به حادثه تروریستی رخ داده در حرم مطهر رضوی، در قالب اجرای طرح ویژه‌ای شناسایی می‌شوند.

به گزارش صبح مشهد، محسن داوری روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد افزود: موضوع شناسایی افاغنه در مشهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین اجرای این طرح مهم طی دو ماه ضروری است.وی گفت: علاوه بر دستگاه هایی که به صورت مستقیم متولی اجرای این طرح هستند، ادارات و دستگاه‌های پشتیبان نیز باید همکاری فعال داشته باشند تا طرح در زمان مقرر به نتیجه برسد.

محمدرضا دانشورنیا معاون امنیتی انتظامی فرماندار مشهد نیز به رفع زمینه نارضایتی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد نارضایتی‌ها دارای راه حل است، گاهی اوقات با اصلاح روند پرداخت حقوق ها در یک مجموعه یا اصلاح روند ناصحیح اداری از بروز برخی نارضایتی‌ها می‌توان جلوگیری کرد.

معاون عمرانی فرماندار مشهد از تدوین و تهیه نقشه خطرپذیری شهرستان مشهد تا پایان امسال خبر داد و گفت: دستگاه های متولی باید هرچه زودتر این نقشه را با ارائه اطلاعات مراکز مهم جمعیتی، تجاری و حساس شهر تکمیل کنند.

مهدی برامکی همچنین افزود: امسال ۸۰ طرح هادی روستایی در قالب تدوین، الحاق محدوده و بازنگری در روستاهای شهرستان مشهد در کمیته فنی بنیاد مسکن بررسی می‌شود.وی گفت: برای تسریع در اجرای این طرح ها دستگاه های متولی استعلام های مورد نیاز را در زمان مقرر ارائه دهند، در صورت پاسخ ندادن دستگاه ، استعلام مثبت تلقی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن