اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت دار التحفیظ ابوطالب علیه السلام در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

از تولید کنندگان محصولات دانش بنیان فرهنگی و قرآنی حمایت خواهیم کرد/ استقبال پرشور مردم از نمایشگاه قرآن مشهد

کد خبر : 45740

برگزاری غیر متمرکز پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد و توزیع آن در ۱۳ منطقه شهری زمینه استقبال گسترده مجاوران رضوی را از آن فراهم کرد.

در پنجمین شب از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که در بوستان حجاب و منطقه ۲ شهر مشهد برگزار شد ۱۵۰ دختر که امسال برای اولین بار روزه گرفته‌اند به همراه مادرانشان روزه خود را در فضایی آکنده به عطر قرآن افطار نمودند.

به گزارش صبح مشهد، حجه الاسلام سید رضا حسینی عضو اتحادیه موسسات قرآنی مشهد شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال برای اولین بار و طی یک تصمیم شایسته شاهد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به صورت غیر متمرکز در ۱۳ منطقه شهر مشهد هستیم که این مزیت باعث استقبال گسترده شهروندان مشهدی شده است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت دار التحفیظ ابوطالب علیه السلام افزود: در نمایشگاه بوستان حجاب ۲۳ غرفه محصولات قرآنی، حجاب و عفاف، مشاوره و آموزش های قرآنی و همچنین برگزاری جشن تکلیف برای سال اولی ها با کمک ۱۰ موسسه قرآنی در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و شعار سال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان با اختصاص غرفه ای از تولید کنندگان و فعالان عرصه حجاب و عفاف، حوزه های نشر مکتوب و اسباب بازی های قرآنی، تولیدات با محتوای قرآنی دعوت نمودیم در نمایشگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس تا هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان در ۱۳ منطقه کلان شهر مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن