شهری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد اعلام کرد

پرداخت ۷۷۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران سازمان عمران در سه‌ماهه گذشته

کد خبر : 45698

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از پرداخت بیش از ۷۷۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در سه ماه گذشته خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “علیرضا صفی پور” دراین خصوص گفت: دراین مدت در ۶ مرحله بیش از هزار مورد پرداختی به پیمانکاران سازمان صورت گرفته که حجم مطالبات سازمان را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده است.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهردار و معاونت مالی و پشتیبانی در نگاه عادلانه به پیمانکاران، کمیته‌ای با عنوان کمیته تخصیص شامل مدیرعامل سازمان، معاون مالی، معاون فنی و اجرایی و مسئول حراست سازمان به‌طور مرتب تشکیل می‌شود که مطالبات پیمانکاران بر اساس دریافتی این سازمان به‌صورت عادلانه و برای همه پیمانکاران با یک درصد مشخص در هر مرحله پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ضمن اشاره به اینکه سازمان عمران به دنبال تسویه هرچه سریع‌تر طلب پیمانکاران است، ادامه داد: از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی که دراین مدت با صبر و شکیبایی خود،ما را در جهت رسیدگی امور مالی و پیشبرد پروژه‌های عمرانی یاری کرده‌اند؛ تشکر می‌کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن