استانی

دستگیری متهم به سرقت از خانه های مسکونی در سبزوار

کد خبر : 45693

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری متهم دستبرد به خانه های مسکونی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “حسین بیات مختاری ” در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از خانه های مسکونی در محدوده خیابان شهید باهنر سبزوار توسط چند متهم که با دو دستگاه خودروی زانتیا و پزوه ۴۰۵ در این محله تردد داشتند ، طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود:‌ تیم های گشت یگان امداد و کلانتری ۱۱ در این ماموریت ضربتی با کنترل و مراقبت های لازم   یک دستگاه خودروی سواری پژو را شناسایی و برای دستگیری راننده و سرنشین آن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: راننده این خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت متواری و به اخطارهای مکرر ماموران گشت کلانتری ۱۱ بی اعتنایی می کرد .

وی خاطر نشان کرد: راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید به قصد فرار اقدام به ایجاد تصادف عمدی با خودرو گشت کلانتری ۱۱ کردکه خودرو متهمان از حرکت بازایستاد و راننده این خودرو با در دست داشتن یک قبضه شمشیر قصد مقاومت در برابرماموران قانون داشت که ماموران انتظامی دراقدامی ضربتی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی  و سپس شلیک به سمت او کرده ومتهم را  از ناحیه پا مورد هدف قرار داده و دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری  با اشاره به این مطلب که متهم به مرکز درمانی انتقال یافته و با بهبودی حالش  تحقیقات از او ادامه دارد گفت:  همدست دیگر وی با استفاده از تاریکی شب متواری که تلاش پلیس برای شناسایی هویت وی و دیگر همدستان احتمالی اش تا حصول نتیجه ادامه دارد

منبع: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس سبزوار

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن