شهری

به بهانه روز دندانپزشک؛

۷۰۰ فرزند نیازمند از حمایت معنوی دندانپزشکان بهره مند هستند

کد خبر : 45610

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ دندانپزشک نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام از ۷۰۰ فرزند معنوی حمایت می کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در دیدار با سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی و مسئول انجمن دندانپزشکان استان، خدمات ارزشمند جامعه پزشکی و پرستاران در شرایط شیوع ویروس کرونا را ستودنی خواند و افزود: با ابتکار خراسان رضوی سامانه پزشکان نیکوکار(سپنا) از سال گذشته ایجاد شد که در آن ۳۰۰ نیکوکار از کادر درمان شامل پزشک، پرستار و مرکز درمانی در آن سامانه ثبت نام کرده اند و به نیازمندان ارائه خدمت می نمایند.

وی با ابراز سامانه پزشکان نیکوکار(سپنا) در استان بصورت آزمایشی است و در صورت عملیاتی شدن موفق این سامانه شاهد کشوری شدن سامانه خواهیم بود ، ادامه داد: در سال گذشته ۳هزار بیمار نیازمند از خدمات ویزیت رایگان و خدمات پاراکلینیکی همراه با تخفیف پزشکان این سامانه بهرمند شدند .

سلم آبادی خدمات دندانپزشکی را پرهزینه دانست و ادامه داد: در قالب سامانه پزشکان نیکوکار ۱۰ دندانپزشک همکاری دارند و۴۴۰ بیمار از خدمات دندان پزشکی مانند معالجه ریشه، عصب کشی، کشیدن دندان و ترمیم دندان با ارزش حدود ۱۲۰ میلیون تومان بصورت رایگان استفاده کردند.

وی، با بیان اینکه ۱۲ هزار یتیم و ۲۵ هزار محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، اظهار کرد: از این تعداد فرزند ۴۵۰ یتیم و ۲۵۰ محسنین مشمول حمایتهای معنوی و مالی دندانپزشکان حامی می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن