دانش و فناوری

توسط واحد آموزش سازمان همیاری برگزار می شود؛

مهلت ۳ روزه ثبت نام آنلاین آموزش های حقوقی آماده سازی آزمون وکالت در مشهد

کد خبر : 45440

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از تمدید زمان ثبت نام دوره کوتاه مدت تک درس ویژه کارکنان واحدهای حقوقی شهرداریها و دهیاریها، علاقه مندان به مسائل حقوقی و متقاضیان شرکت در آزمون وکالت با ارائه گواهینامه رسمی قابل ترجمه از وزرات علوم خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، دکتر سپیده توکلی با بیان این خبر اعلام کرد: با توجه به مجوزهای اخذ شده از وزارت علوم، تحقیقات وفناوری کشور، دانشگاه علمی کاربردی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت تک درس برای علاقه مندان و دانشجویان کاردانی و کارشناسی حقوق نموده است.

وی با اشاره به تمدید ۳ روزه مهات ثبت نام این دوره کاربردی افزود: متقاضیان آزاد شرکت در این کلاسهای نیمه حضوری به ویژه کارکنان واحدهای حقوقی شهرداریها، دهیاریها و ادارات مختلف و میتوانند تا۲۰فرودین ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه ساتب به آدرسhttps://sateb.uast.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی عنوان کرد: صلاحیت شورا، نحوه رسیدگی دعاوی عقود و تعهدات، دعاوی مدنی و اسناد تجاری در شورای حل اختلاف و ادله اثبات دعوا از جمله تک درسهای ارائه شده در این دوره آموزشی است که با تدریس اساتید برجسته این حوزه ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره با ظرفیت محدود و از ۲۰ فرودین تا ۱۷ اردیبهشت ماه با موضوعات کاربردی استفاده در شوراهای حل اختلاف و برای آمادگی در آزمون های وکالت برگزار می شود و پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر ازوزارت علوم با قابلیت ترجمه ارائه می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن