پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: ایستادن به پای انقلاب هزینه دارد

کد خبر : 45377

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به پای انقلاب ایستادن هزینه دارد، بنابراین نسبت به توهین و اهانت‌هایی که به من می‌شود، هیچ حساسیتی ندارم و در حقیقت در مقابل بدگویی و توهین واکسینه شده‌ام.

به گزارش صبح مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در جمع گروهی از جوانان انقلابی مشهد که در اعتراض به تخریب‌ها نسبت به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گردهم آمده بودند، بیان کرد: دوستان انقلاب باید توجه کنند که صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند در زمین چه کسی است و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند، ما باید در صحبت کردن مراقب سخنان خود باشیم و به گونه‌ای نباشد که در درگاه الهی با سخنان خود گرفتار شویم.

وی ادامه‌ داد: اکنون شرایط کشور ما در دنیا حساس است و دشمن اتفاقات داخلی کشور را رصد می‌کند تا برای سرکوب سوژه پیدا کند.

‌ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن می‌داند که مقابله نظامی با مردم ما، افسانه و خیال باطل است و به همین دلیل به دنبال سرکوب سیاسی است تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه آنچه در شرایط کنونی به هر چیزی مقدم است، حفظ اتحاد است، افزود: دشمن سعی می‌کند که وحدت ما را به هم بزند، اگرچه اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، اما باید وحدت را حفظ کنیم.

حاضران در این جمع شعارهایی همانند “ای سپر ولایت از تو کنیم حمایت، ای پرچم هدایت ایستاده‌ایم به پایت، امام جمعه ما یاور انقلاب است، فدایی امام و رهبر انقلاب است، امام جمعه ما صدای انقلاب است یار امام رضا و فدای انقلاب است” را در محکومیت اهانت به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سر دادند.

پیش از این قرار بود تجمع مردمی و خودجوش در محکومیت اهانت به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ظهر امروز در مقابل یکی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار شود که با درایت آیت الله علم‌الهدی و پیشگیری از ایجاد حاشیه، این تجمع برگزار نشد و آنها در دفتر امام جمعه مشهد حاضر شدند.

حمید استاد از برگزارکنندگان تجمعی که بنا بود انجام شود به خبرنگار ایرنا گفت: آیت الله علم الهدی پدر معنوی حزب‌الله و امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان است. ما اجازه تخریب به هیچ کسی نسبت به ایشان نمی‌دهیم و هر گونه توهین نسبت به نماینده ولی فقیه در استان را محکوم می‌کنیم.

هفته گذشته و در جریان سفر رییس‌جمهور به مشهد در یکی از نشست‌ها با فعالان فرهنگی یکی از حاضران نسبت به آیت‌الله علم الهدی کلمات اهانت‌آمیز به کار برده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن