شهری

مدیر کل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد خبر داد:

پیگیری جمع آوری تابلوهای غیر مجاز دستگاههای دولتی و بانک ها در مشهد

کد خبر : 45087

مدیر کل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد گفت: با پیگیری این اداره کل، دستگاههای دولتی و بانک ها موظف شده اند ظرف مهلت مقرر، تابلوهای غیرمجازی که بر برفراز پشت بام ساختمان های خود نصب کرده اند را جمع آوری کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد، علی قناویزچی با اشاره بر ضرورت حفظ زیبایی بصری و ایمنی برای زائران و مجاوران مشهد مقدس؛ خاطرنشان کرد: مشهد مقدس بزرگترین کلانشهر مذهبی جهان سالانه پذیرای حدود ۳۰ میلیون زائر از اقصی نقاط جهان است. از اینرو ضرورت دارد تا شهری شایسته و در خور برای حضور زائران و زندگی مجاوران حضرت رضا (ع)به ویژه در حوزه های ایمنی، رفاه، بهداشت و … داشته باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در شهر مقدس مشهد، وجود تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز برفراز پشت بام ساختمان های ادارات دولتی و موسسات و بانک ها است که باعث بروز آلودگی بصری در معابر شهری و همچنین مخاطرات ایمنی برای شهروندان و زائران شده است.

مدیر کل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری کارگروه پیگیری و رفع موانع اجرایی با موضوع جمع آوری تابلوهای غیرمجاز تصریح کرد: در راستای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین سازمانی جهت جمع آوری تابلوهای غیر مجاز نصب شده بر پشت بام برخی از دستگاههای دولتی و بانک ها، کارگروه پیگیری و رفع موانع اجرایی با موضوع جمع آوری تابلوهای غیرمجاز تشکیل شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاههای دولتی و برخی از بانک ها برگزار شد، نماینده سازمان مشاغل شهری شهرداری مشهد به عنوان کارگزار اجرای مصوبه با موضوع ضوابط و مقررات تبلیغات شهری با تبیین ضرروت اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر مقدس مشهد و قوانین موجود، بر جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از فضای پشت بام این دستگاهها تاکید کردند.

قناویزچی یادآور شد: در این جلسه دستگاههای دولتی و بانک ها موظف شدند تا تابلوهایی که به صورت غیر مجاز برپشت بام ساختمان های خود نصب کرده اند را ظرف مهلت مقرر که به آنها اعلام شده، جمع آوری کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن