استانیاسلاید شو

خسارت ۵ میلیارد ریالی سارقان به تاسیسات آب شهری و روستایی چناران

کد خبر : 44645

مدیر امور آب و فاضلاب چناران از کشف فلزات سرقتی تاسیسات آب این اموردر یک واحد ذوب فلزات خبر داد و میزان خسارت سارقان به تاسیسات آب شهری و روستایی شهرستان طی سال جاری را پنج میلیارد ریال برآورد کرد.

به گزارش صبح مشهد، مسعود افروند در گفتگو با خبرنگار ما افزود: اقلام سرقتی را شامل دریچه های چدنی حوضچه ، فنس ، ترانس ، کابل ، تابلو برق و پروژکتور برشمرد و افزود: علاوه بر این ، بخشی از لوازم سرقتی تاسیسات آبفا چناران در واحدهای ضایعاتی سطح شهر کشف و صورت جلسه شده است.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از سرقت لوازم تامین آب اظهار داشت: در نتیجه این سرقت ها علاوه برقطع روند آبرسانی به مشترکان ، تاسیسات آب هم دچار آسیب می شوند.

وی میزان خسارت وارده ناشی از سرقت لوازم به تاسیسات روستایی را ۶۵۰میلیون ریال و تاسیسات شهر چناران را چهار میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت : چاه شماره نه شهرچناران در پی سرقت برخی اقلام از مدار خارج شد ولی به دلیل کاهش مصرف آب در این ایام روند آبرسانی به مشترکان دچار اخلال نشد ، با این حال تلاش برای بهره برداری مجدد از این منبع تا قبل از شروع سال جدید ادامه دارد.

وی در همین رابطه به ورود مراجع قضایی و انتظامی شهرستان به موضوع سرقت از تاسیسات شرکت های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب اشاره کرد و یادآورشد:چندی قبل دادستان ، فرمانده نیروی انتظامی و برخی مدیران ادارات ازمحل های خرید ضایعات و کارخانه ذوب فلزات مستعمل در منطقه با هدف شناسائی اموال سرقی بازدید سرزده داشتند.

به گفته وی در حال حاضر دو واحد ذوب فلزات در استان خراسان رضوی فعالیت دارند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن