اخبار مهم

سرقت چهار تن چدن توسط کارگر اخراجی

کد خبر : 44564

با تلاش کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی خراسان رضوی ، کارگری که به دلیل اعتیاد و سهل انگاری اخراج شده بود اقدام به سرقت های مکرر حدود چهار تن چدن از کارگاه صاحبکار قبلی خود به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “جواد شفیع زاده”در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت از کارگاهی در حاشیه شهر مشهد ،‌مراتب به ماموران تجسس و کارآگاهان پلیس آگاهی ابلاغ و ضمن بازدید از محل سرقت اقدامات پلیسی و تخصصی ابتدایی توسط کاراگاهان پایگاه شمال در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار داشت: مالباخته در تحقیقات اولیه مدعی شد از ابتدای امسال چندین مرحله از کارگاه تولیدی اش سرقت شده و در هر سرقت تقریبا دویست کیلو قطعات چدنی متعلق به مشتریان ربوده شده است.

وی گفت: کارآگاهان در پی گیری علمی این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که رد پای کارگر اخراجی این کارگاه را در ارتکاب سرقت ها نمایان می ساخت.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد متهم مورد نظر که به علت سستی و سهل انگاری در کار و اعتیاد به مواد مخدر از کارگاه اخراج شده بود را دستگیر کردند.

سرهنگ شفیع زاده تصریح کرد:‌ متهم در تحقیقات اولیه پرونده اعتراف کرد با توجه به آشنایی با موقعیت های کارگاه و ایمنی ضعیف محل ، در چند مرحله در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت کرده و اموال مسروقه را به مالخری که انبار ضایعاتی در محدوده سیس آباد دارد فروخته است که در پی این اظهارات ، متهم دیگر پرونده نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه پرونده متشکله برای متهمین در خصوص سرقت اموالی شامل حدودا چهار تن چدن تنظیم و به دادسرا اعزام و بنا به احکام صادره قضایی هر ۲متهم روانه زندان شدند به شهروندان و کسبه محترم توصیه کرد باتجهیز کارگاه و محل کسب و حتی خانه خود به تجهیز ات ایمنی هشدار دهنده این امکان را به شما می دهد با ورود اشخاص به محل مورد نظر از تصاویر و لحظه ورود آنان با خبر شوید تا از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن