اخبار مهم

بیش از ۶ هزار تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در زبرخان

کد خبر : 44503

فرمانده انتظامی زبرخان از پاسخگویی به ۶ هزار تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ وکشف ۵۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “علی اکبر سلمانی مقدم” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با گرامی داشت دهه فجر از همکاری شایسته مردم قانون مدار زبرخان با پلیس در این شهرستان تشکر کرد.

وی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ مورد تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این شهرستان برقرار که ۳ هزار و ۲۰۹ تماس مردمی به عملیات موفق انتظامی انجامیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان افزود: بیشترین مطالبه مردمی از پلیس زبرخان در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع سرقت ها، درگیری و تصادفات بوده است و در بین سرقت های اعلامی، بیشترین تماس در موضوع دستبرد به محصولات کشاورزی و باغ ویلاها بوده در این رابطه هشدارهای لازم برای پیشگیری آگاهانه از وقوع این سرقت ها به کشاورزان و شهروندان عزیز ارائه شده است.

سرهنگ علی اکبر سلمانی مقدم با اشاره به این مطلب که متوسط حضور ماموران انتظامی شهرستان زبرخان در ماموریت های پلیسی ۱۱۰ به ۵ تا ۱۱ دقیقه می رسد گفت: در بررسی ۵۷۹ مورد تصادف اعلامی به پلیس ۱۱۰ در ۱۰ ماهه گذشته، بیشترین علت وقوع حادثه نیز انحراف به چپ، خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن فاصله طولی بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۸۷ پرونده جرایم سایبری نیز در پلیس زبرخان تشکیل شده که با پی گیری های علمی و دستورات قضایی منجر به نتیجه و دستگیری متهمان شده است.

این مقام انتظامی گفت: بیش از یک هزار پرونده اختلاف های ملکی و ۹۷ مورد اختلافات خانوادگی نیز از ابتدای سال در زبرخان تشکیلل شده که با اقدامات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی خوشبختانه بیشتر از ۷۰ درصد منجر به سازش شده است.

سرهنگ سلمانی مقدم در ادامه افزود: در مدت زمانی اعلام شده ۳۷ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سرقت شده نیز کشف و خوشبختانه با تلاش و تقویت گشت های انتظامی و همچنین به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان شاهد کاهش چشمگیر جرایم خشن، زورگیری ها و سرقت های به عنف در این شهرستان بوده ایم.

وی از پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی از پلیس و همچنین همراهی اصحاب رسانه با خادمان نظم و امنیت در شهرستان زبرخان تشکر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن