اخبار مهم

تصاویر زننده دختر ۱۳ ساله توسط خواستگار شیاد منتشر شد

کد خبر : 44115

آن جوان دختر ۱۳ ساله ام را با وسوسه های شیطانی اغفال کرده و حالا نیز با انتشار تصاویری از دخترم در فضای مجازی رسوایی بزرگی برایش ایجاد کرده است چرا که …

صبح مشهد– مرد ۴۵ ساله که به اتهام آدم ربایی از خواستگار دخترش شکایت کرده بود درباره این ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: پسری به نام «فرزاد» از حدود شش ماه قبل در مسیر رفت وآمد دخترم به مدرسه قرار گرفت و قصد داشت با او ارتباط برقرار کند، مزاحمت‌های او برای دخترم به حدی رسید که مجبور شدم دخترم را به مدرسه دیگری بفرستم اما این پسر باز هم مدرسه دخترم را پیدا کرد و به مزاحمت هایش ادامه داد حتی مادر او نیز برای برقراری این ارتباط با پسرش همکاری می‌کرد تا این که بالاخره به خواستگاری دخترم آمدند اما شرایط خانوادگی آن ها هم تراز ما نبود و درگیر آسیب و مشکلات زیادی بودند به همین دلیل به خواستگاری او پاسخ منفی دادم و از آن ها خواستم دیگر مزاحم دخترم نشوند ولی باز هم فرزاد دست بردار نبود و مدام در مسیر مدرسه به مزاحمت هایش ادامه می داد به طوری که بالاخره دخترم را اغفال کرد .

او با جملات فریبنده قصری رویایی در ذهن دختر ۱۳ساله‌ام ساخته بود به گونه ای که دخترم نیز به آن پسر علاقه مند شد. اگر چه او روزگار ما را سیاه کرده بود ولی من سعی می کردم از دخترم در برابر این گونه آسیب‌های جبران ناپذیر محافظت کنم و اجازه ندهم دخترم ارتباطی با فرزاد داشته باشد . در این شرایط، حتی پسرانم تصمیم گرفتند آن پسر را کتک بزنند تا دست از این رفتارهای نسنجیده بردارد ولی دخترم پنهانی ماجرا را به او اطلاع داده بود و پسرانم نتوانستند فرزاد را پیدا کنند.

در همین روزها ناگهان «آتنا» نیز به خانه نیامد و نگرانی ما بیشتر شد، برای حفظ آبروی خودمان چهار روز به جست و جوی او پرداختیم ولی نتوانستیم ردی از آتنا بیابیم . به ناچار دست به دامان پلیس شدیم و گم شدن دخترمان را اطلاع دادیم اما هنوز به منزل نرسیده بودم که از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم فرزاد تصاویری زننده از دخترم را در کنار خودش و در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است اگر چه با پیگیری موضوع متوجه شدیم که فرزاد دخترم را به منزل مجردی یکی از بستگانش منتقل کرده است اما نمی دانم با این رسوایی و آبروریزی بزرگ چگونه کنار بیایم؟ حالا هم دست به دامان قانون شده ام تا آن پسر جوان به اتهام آدم ربایی و اغفال دخترم به مجازات برسد ولی در عین حال آینده دخترم نابود شده است و…

گزارش خراسان حاکی است، با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) بررسی های تخصصی در این باره با کسب مجوزهای قضایی در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن