اسلاید شوورزشی

گزارشی از نخستین اردو تیم ملی جودو ناشنوایان در مشهد

کد خبر : 44106

سرپرست تیم ملی جودو ناشنوایان: خراسان رضوی قطب قهرمان پروری جودو است

سید محمد محمدی- تیم ملی جودو ناشنوایان و کم شنوایان کشور به دعوت هیات ناشنوایان استان به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد اردو زد.

صبح مشهد– «محمد حسن مجلسی» سرپرست تیم ملی جودو ناشنوایان کشور گفت: نخستین اردو آمادگی تیم ملی جودو ناشنوایان کشور به مدت یک هفته از ۲۴ تا ۴بهمن ماه در سالن جودو مجموعه فرهنگی ورزشی آستان قدس رضوی برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ برزیل با حضور ۱۰ ورزشکارتراز اول کشور برگزار شد .

وی در باره زمان اعزام تیم جودو ناشنوایان به مسابقات المپیک برزیل گفت: به احتمال قوی نیه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تیم اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی جودو ناشنوایان در باره سطح آمادگی و حضور موفق خراسانی ها در ترکیب تیم ملی اظهار داشت: در ترکیب تیم ملی جودو ناشنوایان هم اکنون ۳خراسانی مصطفی و مسعود سفیدی و همچنین علی سلحشور که کاپتیان تیم ماست حضور دارند. که امید زیادی به کسب مدال توسط این قهرمانان در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ داریم.

وی در خصوص ترکیب تیم جودو ناشنوایان گفت: ترکیب این تیم بازیکنان اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه است که دراین رقابت ها موفق شدیم بعد از چهار سال دوری از مسابقات برون مرزی یک مدال برنز انفرادی ،یک نقره کاتا و یک برنز تیمی کسب کنیم. تلاش کردیم که شالوده اصلی تیم را حفظ و با توجه به رهنمودهای تیشه گران رییس فدراسیون نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی ورزشکاران این اردو را با نفرات کمتری برگزار کردیم.

وی در باره ترکیب کادر فنی افزود: محمد لویی مقدم رییس انجمن ناشنوایان کشور به عنوان سرمربی تیم ملی ، نمکیان،شهرام نوش آبادی مربیان به همراه بنده به عنوان سرپرست تیم ملی جودو ناشنوایان و کم شنوایان کشور تیم را همراهی می کنیم.

مجلسی افزود: خوشبختانه این اردو در یکی از بهترین سالن ها ورزشی مشهد که در سطح استانداردهای بین المللی قابل توجه است با حمایت تاج فیروزمدیرمجموعه و حمایت افشین داوری اداره کل ورزش و جوانان ، شیخ زاده(رییس هیات استان)محمد زند روحانی(مربی ارزشمند جودو استان و رییس انجمن کوراش )نوری زاد،وحدت ،قاسمی نژاد،فاطمی زاده ،غفوریان،و … از نظر کمی و کیفی با شرایط مناسب و ایده آلی برگزارشده است که جا دارد از همه دست اندرکاران برگزاری این اردو تقدیر و تشکر کنم.

وی در باره میزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: کیفیت رفاهی و سالن تمرین در سطح بسیار بالایی صورت گرفته است و خوشبختانه مجموعه فرهنگی ورزشی آستان قدس رضوی با داشتن چنین امکانات و پتانسیلی که دارد یکی از بهترین قطب های مجهز ورزشی است و امیدواریم که از این ظرفیت و پتانسیل برای میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی استفاده شود.

مجلسی در باره جایگاه جودو استان گفت: خراسان رضوی با پیشینه و سابقه ای که در قهرمانی جودو کشور دارد یکی از قطب های اول تربیت جودو کاران است که می تواند در سطح بین المللی افتخار کسب کندامیدوارم با رفع تعلیق این رشته ورزشی بار دیگر به مسابقات بین المللی بازگردیم و شاهد ظهور قهرمانان افتخار آفرینی از سرزمین امام مهربانی ها باشیم.

سرپرست تیم ملی جودو ناشنوایان درباره این که چرا خراسان رضوی برای برگزاری اردو انتخاب شد گفت: با توجه به این که خراسان رضوی ازقهرمانان صاحب نامی در این رشته برخوردار است و می تواند در افزایش بار فنی تیم مارا کمک کند و حریفان تمرینی خوبی دارد و از سوی دیگر امکانات فنی،فیزیکی و تجهیزات ورزشی(سالن اختصاصی ) مدرنی را در اختیار دارد احساس کردیم بهتر است برای تقویت توان روحی و جسمی بازیکنان نخستین اردو آمادگی تیم را در این استان برگزار کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن