اخبار مهم

زورگیری از زن باردار!

کد خبر : 54811

به پیشنهاد یکی از دوستانم که چند روز قبل با هم آشنا شده بودیم برای گوشی‎قاپی به بولوار توس رفتیم و گوشی زن بارداری را درون کوچه‎ای خلوت ربودیم که به من فقط یک پرس غذا رسید…

روزنامه خراسان نوشت: پسر ۱۷ ساله‎ای که به اتهام زورگیری توسط نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شده است، درحالی که دستبندهای قانون بر دستانش خودنمایی می‎کرد، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت:پدرم در یکی از روستاهای شهرستان قوچان به کشاورزی اشتغال داشت و مخارج زندگی ما را تامین می‎کرد. من هم تا کلاس سوم ابتدایی در روستا تحصیل می کردم اما به خاطر آن که علاقه ای به درس و مدرسه نداشتم، درهمان مقطع ابتدایی ترک تحصیل کردم تا کنار پدرم کار کنم؛

ولی در همان زمان پدرم تصمیم به مهاجرت گرفت و ما برای ادامه زندگی راهی مشهد شدیم. در این شرایط به پیشنهاد پدرم و برای آن که حرفه‎ای بیاموزم در تعمیرگاه برق خودرو به عنوان شاگرد مشغول کار شدم؛ ولی اوقات بیکاری و استراحتم را در کلوب بازی های رایانه‎ای سپری می کردم که در نزدیکی محل سکونتمان بود. متاسفانه آن جا با افراد بزرگ‎تر از خودم دوست شدم و با ترغیب آن‎ها به مصرف حشیش و سیگار روی آوردم. حدود۲سال بود که دیگر کمتر به محل کارم می رفتم و بیشتر اوقاتم را در کلوب می گذراندم تا این که چند روز قبل با جوانی به نام«م» آشنا شدم. او که موتورسیکلت داشت به کلوب می‎آمد و این گونه رفاقت ما شکل گرفت.

او در همان روزهای اولیه آشنایی، پیشنهاد گوشی‎قاپی با موتورسیکلت را مطرح کرد؛ من هم برای آن که نزد او کم نیاورم، پیشنهادش را پذیرفتم و با هم به توس ۹۷ رفتیم. من راکب موتورسیکلت بودم و «م» هم ترک‎نشین آن بود. هنگامی که درحال پرسه زنی برای یافتن طعمه‎ای بودیم ناگهان زن جوانی را درون کوچه‎ای خلوت دیدیم و به طرف او حرکت کردیم. «م»دریک لحظه از موتورسیکلت پایین پرید و با چاقو به سوی زن حمله‎ور شد. او از شدت ترس فریاد می‎کشید کمک کنید! من باردار هستم! ولی«م» فقط تلاش می‎کرد تا گوشی تلفن او را از چنگش خارج کند. من هم که ترسیده بودم کارگرانی را دیدم که با بیل به سمت «م» هجوم آوردند ولی«م» بعد از چند دقیقه بالاخره گوشی را گرفت و به ترک موتورسیکلت پرید. من هم گاز آن را فشردم و از آن جا فرار کردیم. وقتی از آن محل دور شدیم،«م» مرا به کلوب رساند و موتورسیکلت را از من گرفت.سپس گوشی را به مبلغ۷۰۰ هزار تومان فروخت و برای من و خودش یک پرس غذا گرفت. باقی مانده پول را هم مقداری شیره تریاک خرید تا بعد مصرف کند.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است: بررسی‎های ماموران انتظامی،برای کشف سرقت های احتمالی دیگر این نوجوان زورگیر، با دستور سرگرد امیررضا فعال(رئیس کلانتری معراج) ادامه دارد.

شایان ذکر است:عامل اصلی زورگیری توسط عوامل انتظامی دستگیر شده بود.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن