اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

پیکر ۳ شهید تازه تفحص شده در میدان شهدای مشهد آرام می‌گیرد

کد خبر : 43762

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از خاک سپاری پیکر سه شهید تازه تفحص شده در میدان شهدای مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم مهدی ناصحی اظهار کرد: همزمان با مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر شهدای گمنام تفحص شده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در مشهد تشییع، تکریم و خاک سپاری می‌شود.

وی افزود: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان پیکر سه شهید گمنام هستیم و امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم استقبال باشکوهی با حضور مردم شهید پرور مشهد از پیکرها داشته باشیم تا این هویت را به میدان شهدا بازگردانیم. ناصحی این اقدام را یکی از مهم‌ترین بخش‌های احیای هویت میدان شهدا دانست و گفت: این میدان میعادگاه علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، امیدواریم به برکت حضور پیکر این شهدا، میدان شهدا به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی گفت: نماد فاخری برای شهدا در این میدان در نظر گرفته شده است که به محل استقبال رسمی از هیئت‌های مختلف نیز تبدیل می‌شود تا شهدا بتوانند تسری دهنده عطر دل انگیز خود در تمام سطح شهر باشند. نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: بنا به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته، پیکر شهدا از اجتماع بزرگ فاطمی در میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع می‌شود، در حرم مطهر رضوی مراسمی بر پیکر شهدا برگزار می‌شود و در ادامه، پیکرهای مطهر به سمت میدان شهدا برای تدفین تشییع می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن