شهری

اعلام آمادگی پدافند هوایی شمال شرق در همه آحاد جامعه

کد خبر : 55192

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اعلام می‌کنیم که این منطقه آمادگی را دارد که در هر صحنه و هر آنچه که بتواند در خدمت آحاد جامعه باشد و خدمتگزاری به ارتش را افتخار و سربازی مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» می‌دانیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام «ره» در جمع کارکنان و خانواده ها در خصوص اهمیت مأموریت های فرهنگی عقیدتی سیاسی عنوان‌ کرد: حقیقت و واقعیت ماموریت و محور فعالیت مسئولین عقیدتی سیاسی ارزشمند و مفید است و اگر در چارچوب وظایف باشد، کمال انسان را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتری در برابر دشمنان خواهد ایستاد و حرکت شتابان انقلاب اسلامی بیشتر سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح کرده است.

امیر سرتیپ دوم معصومی ادامه داد: وحدت و انسجام نیروهای مسلح همیشه مورد توجه بود، اما هیچ زمانی این انسجام در نیروهای مسلح به این میزان نبوده است و این نتیجه همدلی و نقش آفرینی نهاد ها و سازمان‌ های فکری و فرهنگی از جمله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز عقیدتی سیاسی، تاکید کرد: اصلی ترین باور ما در تقویت باور های دینی نماز است، زیرا نماز منجر به کاهش آسیب ها می شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عدیده هدف از بنیان نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی را، ارتقاء بینش مذهبی و سیاسی کارکنان ارتش دانست و افزود: در هیچ شرایطی از تقویت نیروهای مسلح و بالا بردن آموزش های عقیدتی و سیاسی نباید غفلت کرد، چرا که امروز نیروهای مسلح، ما را از سایر نیروهای مسلح کشورهای دیگر متمایز می سازد و این نتیجه بحث دینی و آموزه های آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، با بیان اینکه یکی از تفاوت‌ های اساسی نیرو های مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح، بهره‌مندی ‌آموزه‌های دینی کارکنان نظامی کشورمان است، اظهار کرد: به همان اندازه که جهاد در راه علم و فناوری ارزشمند است باید به دنبال آموزهای دینی بود و روحیه ایثارگری و شجاعت و جهاد در راه خدا را در نیروهای مسلح تقویت کرد که این مهم از وظایف عقیدتی سیاسی است.

عدیده با اشاره به اینکه جایگاه عقیدتی سیاسی درون نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست، به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم، چون انقلاب ما یک اتقلاب دینی و ایدئولوژیک بود.

وی ایمان و تخصص را دو خصیصه مهم در ارتش دانست و ادامه داد: نیروی مسلحی که هم بنیه ایمانی آن و هم شالوده تخصص و تعهدش قوی باشد، به یک مجموعه منسجم و پا در رکاب تبدیل می شود که این همان نیروی کارآمد مورد نظر فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن