اسلاید شواقتصادی

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی مطرح کرد:

دارو سازی نصر فریمان خوشنام ترین و بزرگ ترین واحد تولیدی تزریقی دامی کشور است

کد خبر : 43331

حمایت از تولید و کارآفرینی را در شرایط سخت تحریمی وظیفه جهادی خود می دانیم.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت، شرکت دارو سازی نصر فریمان به عنوان بزرگ ترین واحد تولیدی تزریقی دام کشور نقش مهم و اثرگذاری در موضوع سلامت و اقتصاد کشور ایفا می کند و این اداره وظیفه خود می داند نسبت به حمایت از طرح توسعه این شرکت دارو سازی خوشنام همه اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر محمد رشتی باف افزود: نهاد اداره کل دامپزشکی به عنوان دستگاه ناظر تمامی مجوزها و پروانه های مورد نیازطرح توسعه دارو سازی نصر فریمان را صادر و از سایر دستگاه ها و نهادها می خواهیم نسبت به انجام تعهدات خود همکاری لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد، در شرایط سخت تحریمی کشور کارآفرینان امید و نقطه اتکای مردم در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال به شمار می روند و جایز نیست برخی نهاد های ذیربط در حوزه مالی از جمله بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات مصوب همکاری و همراهی را نداشته باشند.

دکتر رشتی باف خاطر نشان ساخت، مقام معظم رهبری امسال را به نام حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها معرفی کردند و این یک حجت شرعی و قانونی است که مسئولین نسبت به اجرای صحیح وظایف قانونی خود و همکاری جهت توسعه کشور وظیفه خود را به شایستگی انجام دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن