شهری

۵۰ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی بیمه بازنشستگی دارند

کد خبر : 43292

بهزیستی خراسان رضوی در هر سال ۱۷ میلیاردتومان یارانه بیمه برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش پرداخت می‌کند.

صبح مشهد– به گفته‌ی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، ۵۰ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی، از حمایت‌های بیمه‌ای درمان، فوت، از کار افتادگی و بازنشستگی برخوردار هستند.

شهره شاهرودی گفت: در مجموع ۱۴ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند که بیش از ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفرشان از خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌باشند.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت یارانه‌ی بیمه برای این عزیزان وارد دهمین سال خود شده گفت: در این سال‌ها تعدادی از این خانم‌ها به بازنشستگی نایل شده یا از کار افتاده شده‌اند و از مزایای بیمه‌ای در دوران بازنشستگی یا از کار افتادگی بهره‌مند گردیده‌اند.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در میان افراد تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای تعدادی از دختران خودسرپرست یا خانم‌های مجرد قطعی هم هستند که از این بیمه‌ها برخوردار شده‌اند.

وی به رایزنی سازمان بهزیستی با دستگاه‌های مرتبط اشاره و اظهار امیدواری کرد که در سال آینده، تعداد دیگری از خانم‌های سرپرست خانوار از این بیمه برخوردار شوند.

شاهرودی گفت: با توجه به افزایش زنان سرپرست خانوار یا خودسرپرست انتظار می‌رود که اعتبارات بیشتری برای تأمین آتیه‌ی این عزیزان در نظر گرفته شود که با تأمین امنیت و معیشت آنان، از آسیب‌های این حوزه، کاسته شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن