اقتصادیستون اصلی

جشنواره تخفیفات ۳۰ درصدی در تمامی فروشگاه‌های شهرما برگزار می‌شود

کد خبر : 8450

همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن شب یلدا، شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را با ۳۰ درصد تخفیف از تمامی فروشگاه‌های شهرما تهیه کنند.به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی، مدیر عامل سازمان ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: به مناسبت شب یلدا این سازمان نسبت به ارائه تخفیفات ۳۰ درصدی در تمامی فروشگاه‌های شهرما اقدام کرده است.
وی افزود: شهروندان می‌توانند کلیه اقلام مصرفی خود را به غیر از روغن، برنج، لبنیات و قند و شکر با ۳۰ درصد تخفیف از فروشگاه‌های شهرما تهیه کنند.
محبی همچنین گفت: طبق هماهنگی های انجام شده چهار قلم میوه سیب درختی، پرتقال، انار و کیوی و آجیل به طور مستقیم از تولید کننده تهیه و در تمامی بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد عرضه می‌شود و دیگر اقلام میوه نیز با کاهش ۵تا۱۰ درصدی سود فروش و با کمتر از ۱۰ درصد سود در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد به فروش خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری خاطر نشان کرد: این جشنواره از ۲۷آذر الی ۳۰ آذر‌ماه به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن