اخبار مهم

ماجرای‌تیراندازی پلیس برای دستگیری دزدان نقابدار در مشهد+عکس

کد خبر : 29796

حوزه استحفاظی برای پیشگیری از جرایم بودند که ناگهان در خیابان ابن سینا به سرنشینان نقابدار یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و به تعقیب نامحسوس آنان پرداختند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: موتورسواران که متوجه نیروهای گشت شده بودند، برای فرار از چنگ قانون، پدال گاز را فشردند و به سمت خیابان تورج گریختند. در همین حال آن ها برای متوقف کردن نیروهای انتظامی در حالی یک دستگاه کامپیوتر سرقتی خودروی پیکان را به حاشیه خیابان پرت کردند که ساک دستی را روی پلاک موتورسیکلت آویزان کرده بودند. اما در همین حال نیروهای گشت با شلیک چند تیر هوایی به موتورسواران نقابدار دستور «ایست» دادند که با بی توجهی دزدان حرفه ای روبه رو شد. فرمانده ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران که در ساعت ۳ بامداد در حال حفاظت از اموال مردم بودند به ناچار بعد از دادن اخطارهای قانونی، گلوله ای به پای راکب شلیک کردند ولی باز هم سارقان به مسیر خود ادامه دادند تا این که سر پیچ یک خیابان، موتورسیکلت آن ها واژگون شد و پای سرنشین موتورسیکلت نیز از ناحیه مچ شکست.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد: با انتقال مصدومان به مرکز درمانی، بررسی سوابق آن ها آغاز و مشخص شد موتورسواران نقابدار، دارای چندین فقره سوابق سرقت هستند و اکنون نیز با سپردن وثیقه به دادسرا تا زمان صدور رای آزاد شده اند. این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از متهمان و کیف همراه آنان، یک قبضه قمه و لوازم مخصوص سرقت کشف شد. وی گفت: تحقیقات در این باره با نظارت مستقیم سرگرد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) توسط نیروهای ورزیده تجسس همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن