شهری

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی تأکید کرد:

وضعیت مطلوب قضایی – امنیتی استان و آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت مشترک میدانی

کد خبر : 42747

نظم، امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جمع مسؤلان قضایی و انتظامی استان با اشاره به استقرار وضعیت مطلوب قضایی- امنیتی و آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت مشترک میدانی؛ نظم، امنیت و آسایش شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی دانست.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در مراسم تقدیر از این عزیزان و در جمع مسئولان قضایی و انتظامی در مشهد سخن می گفت با تقدیر از زحمات خدمتگزاران مردم در مجموعه نیروی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: رضایت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و همچنین افکار عمومی از فعالیت های نیروی انتظامی و قضاوت مثبت مردم بسیار مهم بوده و باید به آن توجه کرد و در جهت ارتقاء آن کوشید و به آن به مثابه یک سرمایه بزرگ برای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر عزیزانمان در نیروی انتظامی توجه کرد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی علی رغم تنگناها با تمام سرمایه در حال تلاش برای استقرار نظم و امنیت است و این روند با کار جهادی و تلاش مضاعف باید استمرار پیدا کند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به وجود تعامل بسیار خوب و سازنده دستگاههای حاکمیتی در استان گفت: خداوند متعال را بلحاظ وجود این سطح از همدلی و همراهی بین مسئولان شکرگزاریم و انشاء الله از فرصت های موجود در جهت حل مشکلات و رفع نگرانی های مردم بهره برداری خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: برخورد با جرایم خاص و خشن از جمله سرقت های توأم با خشونت یکی از سیاستهای مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و مجرمان اینگونه جرایم نه تنها از نهادهای ارفاقی قانونی بی بهره خواهند بود بلکه اینگونه جرایم با شدتِ برخورد مواجه خواهند بود.

همچنین در این جلسه سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از حمایت های دستگاه قضایی گفت: پلیس با تمام توان در خدمت برقراری نظم و امنیت عمومی است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

فرمانده انتظامی استان با تشریح برخی از اقدامات پلیس گفت: با نگاه تخصصی در حوزه های مختلف آماده انجام مأموریت هستیم و در این زمینه توجه ویژه ای به هوشمند سازی اقدامات داشته ایم و بحمدالله نتایج مطلوبی نیز در جهت منافع مردم بدست آمده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از رؤسای پلیس های تخصصی و مسئولان انتظامی خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن