شهری

عضو شورای شهر مشهد:

۳٫۵ هکتار از پروژه چهل بازه اسفندماه بهره برداری می شود

کد خبر : 35586

عضو شورای شهر مشهد گفت: ۳٫۵ هکتار از پروژه چهل‌بازه اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد؛ از شاخص‌ترین ویژگی‌های این پروژه، اجرای طرح کشاورزی شهری است که تجربه جدیدی محسوب می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورا، بهاروند در حاشیه بازدید از پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری مشهد اظهارکرد: این پروژه ۲۳ هکتاری در دو گستره تعریف شده که هم اکنون عملیات اجرایی ۳٫۵ هکتار آن از ۹ آبان آغاز شده است. وی با بیان این که چهل بازه ۲ حدفاصل بولوار دانشجو و سیدرضی است، تصریح کرد: براساس این طرح، زمین‌هایی با مساحت‌های مشخص در اختیار شهروندان متقاضی قرار می‌گیرد و آن ها می‌توانند برای کشت محصولات مختلف اقدام کنند.رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد نیز در این بازدید گفت: در کنار اقداماتی چون افزایش ۲٫۵ هکتاری مساحت مجموعه بانوان پارک ملت که انجام شده، دو بوستان «مادر و کودک» و «پارک ویژه بانوان بوستان وکیل‌آباد» نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
بتول گندمی با اشاره به مجموعه ورزشی «مادر و کودک» که در انتهای امامت ۴۹ درحال آماده‌سازی است، اظهارکرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان، یکی از نکات مورد توجه در مدیریت شهری مشهد بوده که از ابتدای شورای پنجم به جد دنبال شده است. وی افزود: این مجموعه براساس همین سیاست و رویکرد، ویژه مادران و کودکان طراحی شده که پس از تکمیل در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن