شهری

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد:

لزوم توجه به مباحث ایمنی در حوزه آموزش شهروندی

کد خبر : 43252

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حوزه ایمنی یکی از مسائل مهم و اولویت‌دار در زندگی شهروندی و آپارتمان نشینی است و این مبحث بایددر حوزه فرهنگ شهروندی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد، مجید طهوریان عسگری در حاشیه آئین افتتاحیه طرح «هم‌سایگی ایمن» که در مجتمع آفتاب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار منشور حقوق شهروندی یکی از موضوعاتی که باید به صورت ویژه‌ای به آن توجه کنیم، مسائل مرتبط با حوزه ایمنی در آپارتمان‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین مبحث ایمنی در زندگی شهری یکی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه آموزش شهروندی نیز به آن نگاه شود.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اضافه کرد: در این راستا طرح بسیار خوب «هم‌سایگی ایمن» که با مشارکت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد و سازمان آتش‌نشانی در حال برگزاری است، می‌تواند نقش موثری در حوزه ایمنی شهروندان داشته باشد.

طهوریان عسکری با اشاره به اینکه حضور موثر در حوزه‌های آتش‌نشانی، بهداشت و درمان و رعایت اخلاق اجتماعی یکی از ضرورت‌های زندگی در دنیای امروز است، تصریح کرد: امیدوارم شهروندان عزیز مشهدی در راستای حفظ ایمنی خود و فرزنداشان در مسائل مختلف شهری پیشگام باشند.

وی عنوان کرد: حضور در این طرح و فراگیری مسائل آموزشی مربوط به ایمنی در آپارتمان‌ها کمک می‌کند تا همشهریان در بحران‌ها دچار آسیب نشوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن