یادداشت روز

قائم مقام اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور :

دومین دوره تربیت عالی مدیران در پهنه شرق کشور درآبان ماه آغاز می گردد

کد خبر : 42590

قائم مقام اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور با تاکید براین نکته که اندیشکده موسسه ای مستقل و فراجناحی با هدف اثرگذاری بر فرآیند واقعی خط مشی عمومی ، ریل گذاری و تربیت نیروهای با انگیزه جهادی و انقلابی است افزود:مشارکت بخش‌های مختلف در سیاست‌گذاری برنامه‌ها و استراتژی‌های دولت‌ها از موضوعاتی است  که در تمامی نظام‌های سیاسی مد نظر قرار دارد و استفاده از دیدگاه‌ نخبگان علمی از رویکردهای مهم در این راستا است وبه همین منظور  “اندیشکده‌ مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور”  با هدف جمع‌آوری، سازماندهی و نهادینه‌سازی مشارکت این قشر در سیاست‌گذاری عمومی و کلی دستگاه های اجرایی و علمی کشور و همچنین با ارائه نقش حلقه واسط در زنجیره علم وعمل نقش آفرینی می نماید.

به گزارش صبح مشهد، سید محمد مشتاقیان بیان داشت : چشم انداز ترسیم شده برای اندیشکده این است که  با تربیت مدیران و سیاست‌گذاران آینده و رشد دانش در حوزه‌های مختلف  و دستگاه های اجرایی کشور گامی موثر در بهبوداوضاع مدیریت و توسعه کشور برداشته شود.

وی افزود: اندیشکده‌ علاوه بر ارائه توصیه سیاستی به خط مشی گذاران نظام، به تقویت طراحی و اجرای خط مشی های عمومی کمک می کند وتحقیقات درحوزه های انرژی ،آموزش، بهداشت، فناوری، عدالت ،محیط زیست ،زیرساختهای توسعه کشور، امور بین الملل و امنیت ملی را در بر می گیرد.

مشتاقیان درپایان گفت: درمجموعه اندیشکده با نگاهی نو ، اندیشه و آموزش محور ، پژوهشگر و واقعگرا ؛ راهبردهای نوینی برای توسعه و رشد بخش های مختلف اداره کشور ارائه می گردد.

شایان ذکراست اولین دوره جذب وآموزش موسسه اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشوربا حضوراساتید برجسته کشوری درقالب ۳۳۰ ساعت آموزشی و ارزش مدرک mba صادره از دانشگاه امام حسین(ع) برگزارگردید که دوره دوم آن نیز درحال ثبت نام و تکمیل ظرفیت می باشد که پس از انجام مراحل گزینش ، نسبت به جذب ایشان در دوره اقدام خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا۱۵ مهربه آدرس اینترنتی www.rsmi-e.ir مراجعه نمایند و از شرایط و نحوه شرکت در این دوره اطلاع حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن