اقتصادی

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه بین المللی گردشگری پدیده شاندیز مشخص شد

کد خبر : 45985

پیرو برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره دو ساله و با توجه به معرفی نمایندگان اشخاص حقوقی اولین جلسه هیئت مدیره شرکت با حضور تمامی اعضا برگزار و سمت هریک مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت‌های پدیده، در این جلسه، آقای علی کریمی قدوسی به نمایندگی از بانک صادرات ایران به عنوان رییس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده تعیین شد.

بر اساس این گزارش آقای احمد گلمکانی به نمایندگی از شرکت عمران سامان مهر ایرانیان به عنوان نایب رییس هیات مدیره و آقای محمد رضا رئیسی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند.

آقایان خلیل منبتی به نمایندگی از شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای حقیقی هیات مدیره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش با توجه به تجربیات و تخصص آقای سعید ورودی طرقبه بر موضوعات پدیده و با رای اعضای هیات مدیره، وی به عنوان مدیرعامل خارج از هیات مدیره برای مدت دو سال انتخاب شد.

با توجه به الزامات موجود سازمان بورس و نظام حاکمیت شرکتی نسبت به انتخاب رییس و اعضای کمیته‌های حسابرسی و ریسک نیز اقدامات لازم اجرایی شد و در نتیجه ان، آقایان احمد گلمکانی به عنوان رییس کمیته حسابرسی و سعید ورودی طرقبه به عنوان رییس کمیته ریسک انتخاب شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن