ورزشی

پس از آماده سازی و تجهیز زمین آکادمی هیات گلف خراسان رضوی

کارگاه استعدادیابی و آشنایی با ورزش گلف در مشهد برگزار شد

کد خبر : 42343

نخستین کارگاه تخصصی استعدادیابی و آموزش علاقمندان عصر امروز در زمین آکادمی تمرین و آموزش هیات گلف خراسان رضوی واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، سارا اسکندری نایب رییس هیات گلف استان در گفتگو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تلاش به منظورجذب علاقمندان و استعدادیابی ورزش گلف در بخش بانوان دانسته و افزود : رشته ورزشی گلف برای توسعه و ترویج، به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، مستلزم وجود زمین،امکانات و تجهیزات خاص است که به همت رییس هیات گلف استان و تلاش های صورت گرفته این مهم در حال حاضر مهیا شده است.

مسئول کمیته بانوان هیات گلف استان در ادامه با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث متوقف شدن فعالیت های ورزشی و کمرنگ شدن برگزاری کارگاه های آموزشی شده اضافه کرد : بارعایت کلیه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی این کارگاه زیرنظر پوپک رفعتی مسئول کمیته مربیان هیات گلف خراسان رضوی برگزار شد .

اسکندری همچنین خاطرنشان کرد:برگزاری کارگاه آموزشی به صورت تئوری و عملی ویژه آقایان و بانوان با هدف کشف استعداد های تازه به صورت مستمر برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند با شرکت در این کارگاه ها ، جدید ترین شیوه های رشته ورزشی جذاب گلف را فرابگیرند.

وی با بیان اینکه این کارگاه ‌اولین دوره آموزشی پس از بازسازی و تجهیز زمین آکادمی گلف مجموعه شهید بهشتی مشهد است افزود : تمرینات ورزشکاران هیأت در این آکادمی انجام می‌شود و گلف‌بازان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی هیات گلف استان می توانند در این مکان تمرین می‌کنند.

دبیر هیات گلف استان با تایید برنامه ریزی به منظور برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی در دو گروه بانوان و آقایان افزود : با توجه به پیش رو بودن مسابقات کشوری گلف در سه ماهه پایانی سال جاری این کارگاه می تواند به آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان و نیز کشف استعداد های جوان و مستعد استان منجر شود .

احسان سمیعی ضمن بیان تلاش های فروانی که علی رغم تمام محدودیت های شیوع بیماری کرونا و نیز شرایط خاص اقتصادی کشور برای راهاندازی و تجهیز زمین آکادمی گلف استان صورت گرفته گفت: امیدوارم با تسریع روند آماده سازی زمین و برگزاری کارگاه های آموزشی، استان خراسان نمایندگان شایسته ای در مسابقات کشوری سال جاری در ۵ رده خانم ها و آقایان(بالا و پایین ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال) داشته باشد .

پوپک رفعتی مسئول کمیته مربیان هیات گلف خراسان رضوی نیز در پایان این کارگاه اظهار داشت: با ادامه روند برگزاری این کارگاه‌ها، به جمعیت فعال و علاقمند رشته‌های گلف و مینی‌گلف افزوده خواهد شد و هیأت گلف به هدف خود یعنی رشد و توسعه بیش از پیش این رشته و تحول در بخش همگانی و قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.

رفعتی با اشاره به علاقمندان و استعداد های درخشان پرشمار و نیز سابقه روشن گلف استان خواستار حمایت بیش از پیش فدراسیون گلف کشور شد و ابراز امیدواری کرد با تجهیز این زمین و ادامه روند برگزاری کارگاه های آموزشی می توانیم در آینده نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران گلف استان در مسابقات قهرمانی کشور باشیم.

شایان ذکر است زمین آکادمی هیات گلف استان خراسان رضوی با وسعت ۱۶۰۰مترمربع در کنار مجموعه زمین های مینی گلف پارک ملت مشهد میزبان علاقمندان این رشته ورزشی است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن