اخبار مهمشهری
موضوعات داغ

پیاده‌رو کودک بجنوردی را بلعید + عکس

کد خبر : 22729

ظهر روز یک شنبه پای کودک ۴ ساله ای در لوله پلاستیکی در وسط پیاده روی میدان شهید بجنورد گیر افتاد و هر چند با کمک نیروهای آتش نشانی این کودک نجات یافت اما تا عصر روز گذشته مشخص نشد این لوله پلاستیکی به چه علتی در وسط پیاده رو تعبیه شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، گیر افتادن پای یک کودک در وسط پیاده رو در هسته مرکزی شهر بجنورد باعث شد مردم زیادی با تعجب از وقوع این حادثه در میدان شهید تجمع کنند.
با تماس اطرافیان با آتش نشانی، نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و با شکستن موزاییک های اطراف پای این کودک به او امدادرسانی کردند. رئیس سازمان آتش نشانی بجنورد در این خصوص گفت: پای این کودک تا زانو در لوله پلاستیکی وسط پیاده رو گیر کرده بود.

«گریوانی» ادامه داد: کارشناسان آتش نشانی از کسبه اطراف در مورد چگونگی قرار گرفتن این لوله پلاستیکی در وسط پیاده رو پرس و جو کردند اما متوجه نشدند که این لوله توسط کسبه ایجاد یا توسط پیمانکار اجرای پیاده رو یا نیروهای خدماتی دستگاه های متولی تعبیه شده است اما موضوع را به خدمات شهرداری بجنورد اعلام کردند تا روی این لوله پلاستیکی پوشانده شود.در این باره خبرنگار ما با سرپرست شهرداری بجنورد تماس گرفت که «خاکشور» با اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت که در این خصوص پرس و جو و اطلاع رسانی می کند.

سحر سالاری کیست؟

با پایان این تماس، خبرنگار ما دوباره به محل حادثه رفت و در این مدت رئیس سازمان آتش نشانی نیز که از طرف سرپرست شهرداری مأمور بررسی موضوع شده بود در محل حضور یافت. با توجه به رخ دادن این حادثه در مقابل یک داروخانه شبانه روزی، «گریوانی» در این خصوص از کارکنان این داروخانه سوال کرد که در پاسخ آنان گفتند طی سال های گذشته هیچ گاه متوجه این لوله پلاستیکی نشده اند و هنگام وقوع حادثه در حالی که کودک مشغول بازی با گوشی تلفن همراه بود پایش درون این لوله رفت و پس از آن کسبه محل متوجه وجود این لوله شدند.

وی همچنین با مسئول عمرانی شهرداری منطقه یک بجنورد نیز تماس گرفت که او نیز از وجود چنین لوله ای در این نقطه و تعلق آن به شخص یا نهادی بی اطلاع بود. خبرنگار ما پس از بازگشت به دفتر روزنامه، مجدداً با سرپرست شهرداری بجنورد تماس گرفت که وی اظهارکرد: با توجه به بی اطلاعی عوامل شهرداری از این لوله دستور داده ام با کندن محل وقوع حادثه بررسی کنند که منشأ این لوله کجاست و پس از پایان بررسی ها آن را اعلام می کنم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن