اخبار مهم

۱۶ گرداننده باند شرارت، قتل و سرقت‌های مسلحانه در چنگ قانون

کد خبر : 29033

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی از عملیات سنگین کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری گردانندگان ۳ باند مخوف شرارت، قتل و سرقت‌های مسلحانه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده ارشدانتظامی خراسان رضوی گفت: از بیستم اردیبهشت ماه امسال پی گیری ۳ پرونده پیچیده در دستورکار فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

دریافت جدیدترین اخبار مشهد و ایران با عضویت در کانال تلگرامی صبح مشهد ( کلیک کنید )
او افزود:کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در این عملیات گسترده، پی گیری‌های علمی خود را در رابطه با قتل ۳ تن درشهرک رضویه مشهد که تصاویری از آن صحنه نیز در فضای مجازی منتشر شده بود آغاز کردند.
فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: بررسی‌های اولیه در این باره نشان می‌داد درگیری بین چند نفر به خاطر اختلاف‌های قبلی و در پی یک مشاجره تلفنی بوده که با تیراندازی صورت گرفته ۳ تن جان باخته و عاملان اصلی این نزاع مسلحانه نیزمتواری شده اند.
سردار تقوی بیان کرد: کارآگاهان در مرحله اول پی گیری این پرونده ۴ متهم را دستگیر کردند، اما ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی برای به دام انداختن ۳ متهم اصلی با گذر از چند استان به جنگل‌های شمال کشور رسید.
او تصریح کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از ساعت‌ها کنترل و مراقبت پوششی ۳ متهم پرونده رادر اقدامی غافلگیرانه و قبل از آن که فرصتی برای نشان دادن عکس العمل داشته باشند دستگیر کردند.

فرمانده ارشدانتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با پی گیری ۲ پرونده سرقت مسلحانه طلا به وزن ۹ و ۱۰ کیلو نیز پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در یک عملیات سنگین و پیچیده توانستند ۹ متهم را در این رابطه دستگیر کنند.
تقوی با اشاره به اینکه تحقیقات از عاملان این پرونده هادر حالی ادامه دارد که اموال مسروقه و تعدادی اسلحه از متهمان کشف شده اظهار کرد: افرادی که بخواهند در استان خراسان رضوی نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و جدی پلیس ودستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن