یادداشت روز

استاندار جدید خراسان رضوی باید همراه و همدل دولت جوان و انقلابی باشد

کد خبر : 42234

با آغاز فعالیت دولت جدید که با شعار انقلابی گری و دولت مردمی روی کار آمد، برخی مدیران در سطوح مختلف کشور سعی دارند تا با رفتارهای پوپولبستی و تغییر در رویکردهای خود، جای پای خودشان را در دولت جدید محکم کنند.

نویسنده: حسین دشتبان فعال رسانه

صبح مشهد– از جمله این مدیران می توان به استانداران کشور و بخصوص محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی اشاره کرد که سعی دارد با حمایت یکی دو نفر از نمایندگان استان در دولت جدید استاندار بماند و یا در نهایت سکاندار یکی دیگر از استانداری های کشور شود.

استاندار روحانی در چند ماه اخیر با سفر به شهرستانهای استان و جلسه با مدیران و بعضا حضور در بین مردم سعی دارد تا جا پای خود را محکم کند، هر چند این سفرها هم حاشیه های فراوان داشته، بخصوص در شهرهای تربت حیدریه و نیشابور که رفتار نامناسب معتمدیان با بخشدار کدکن در جلسه جمع بندی سفر که باعث شد شبکه های خارجی و اینترنشال آن را پوشش دهند و در ادامه پافشاری وی بر ماندن فرماندار متخلف مه ولات بر مسند فرمانداری تا پایان انتخابات، علی رغم اینکه حکم تعلیق وی از سوی مقام قضایی صادر شده بود که با دولت جدید و رویکرد فساد ستیزی آقای رییسی همخوانی ندارد.

علی،کل حال این نوع اقدامات و رفتارها سنخیتی با دولت جوان و انقلابی ندارد و مردم خراسان رضوی خواهان تحول در این استان هستند تا با تغییرات و جابجایی ها مناسب، این استان بتواند با ظرفیت های فراوانی که دارد وضعیت بهتری،داشته باشد.

هدف
هدف از این عملیات رسانه ای فضاسازی برای لزوم در تغییر قطار استانداری خراسان رضوی و به تبع آن زیر مجموعه ان است که باید در ظاهر و باطن همراه و همدل دولت جوان و انقلابی باشد.

محورها
بازخوانی رفتارهای حاشیه ساژ معتمدیان در سفرهای چند ماه اخیر خود به شهرستانعای استان و اینکه چرا وی در چند ماه مانده به پایان دولت به فکر اینگونه سفرها افتاده، مگر قبل از ان در این استان استاندار نبوده است.

پیگیری وعده ها و مصوباتی که در جلسات جمع بندی خود اصرار به قید و فوریت زمان داشته و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

تاکید بر لزوم تغییر در سکانداری استان بعنوان عالی ترین مقام دولت جوان و انقلابی که می بایستی با شعارها و گفتمان ها و رفتارهای دولت مطابقت داشته باشد نه اینکه با تغییر دولت ظاهر را تغییر دهند، چرا که اتاق فرمان خیلی از دستگاههای اجرایی استان و حتی بخش خصوصی استانداری است و باید یک استاندار لایق، اشنا با شرایط فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی و بخصوص اقتصادی بر مسند استانداری قرار بگیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن