اقتصادی

یازدهمین نمایشگاه مبلمان مشهد آغاز به کار خواهد کرد

کد خبر : 54338

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی از اول شهریورماه در مشهد آغاز به کار خواهد کرد.  

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان افزود: مبلمان منزل راحتی و کلاسیک، لوستر، روشنایی، سرویس چوب، لوازم جانبی مبلمان، تزئینات داخلی منزل، لوازم تزئینی، فرش ماشینی و کالای خواب از جمله زمینه هایی است که در این نمایشگاه محصولات آن عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مساحت کل واگذار شده به شرکت های حاضر در این نمایشگاه ۱۵ هزار متر مربع است، اظهارداشت: این میزان از فضا شامل سالن های فردوسی، مفاخر (بهار، ابوسعید مولوی، انوری و هشت ضلعی) و عطار خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان یازدهمین نمایشگاه مبلمان مشهد ۱۲۶ شرکت کننده بوده که ۶۰ شرکت از خراسان رضوی و ۶۶ شرکت از استانهای تهران، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی و اصفهان هستند.

صیفی در خصوص زمان برگزاری این رویداد نیز گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱ لغایت ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در ساعت‌های ۱۶ الی ۲۲ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن