شهری

مشهد “گران” اداره می‌شود/ شهردار آینده باید “جوان و دارای نگاه تحول‌آفرین” باشد

کد خبر : 41905

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: در حال حاضر مشهد بسیار گران اداره می‌شود و باید شهردار بعدی توجه ویژه‌ای به بهره‌وری و تامین منابع درآمدی پایدار داشته باشد.

صبح مشهد– فاطمه رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به مقوله انتخاب شهردار اظهار داشت: شهردار مشهد باید دارای نگاه تحولی و همچنین برنامه‌ای ویژه جهت درآمد پایدار باشد. در کشور ما که قانون مدیریت واحد مدیریت شهری وجود ندارد، روحیه تعامل شهردار با دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز یک شاخصه بسیار مهم محسوب می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کلان‌نگر بودن و همچنین توجه ویژه به مباحث فرهنگی و اجتماعی هم از ویژگی‌هایی است که شهردار آینده مشهد مقدس باید دارا باشد؛ بسیاری از افراد شعار توجه به هویت زیارتی مشهدالرضا را داده‌اند اما در حوزه اجرا، اقدامات چندانی صورت نگرفته است.

رحمانی خاطرنشان کرد: ولایی و ارزشی بودن شهردار مشهد مقدس جزو بدیهیات است اما اینکه صرفا به دنبال جوانی یا بومی بودن باشیم، صحیح نیست؛ جوان بودن شهردار در کنار تجربه و داشتن پیشینه اجرایی موفق، ارزشمند است. برای کلانشهری مانند مشهد، ترجیح باید بر شایسته‌سالاری باشد و کسی که دارای توانمندی، صلاحیت و اهلیت است بایستی انتخاب شود.

وی افزود: در حال حاضر مشهد مقدس بسیار گران اداره می‌شود و باید شهردار بعدی توجه ویژه‌ای به بهره‌وری و تامین منابع درآمدی پایدار داشته باشد؛ در حال حاضر تمامی هزینه‌های شهرداری مشهد بر دوش مردم است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت کرونایی مشهد گفت: روزانه پیگیر شرایط هستیم و با ستادملی مبارزه با ویروس کرونا نیز در ارتباطیم؛ من به همراه ۴ نماینده دیگر در مجلس نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی نوشتیم و درخواست‌هایی از ایشان مطرح کردیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن