یادداشت روز

سخنگوی جبهه وفاق ایران اسلامی معرفی شد

کد خبر : 41894

جلسه شورای مرکزی جبهه وفاق ایران اسلامی،همزمان با روز خبرنگار با حضور اعضا در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۷ تشکیل شد.

به گزارش صبح مشهد، دبیر کل این جبهه اعلام نمود با توجه به شرایط موجود کشور واستقرار رییس جمهور وتشکیل کابینه دولت در اسرع وقت ،بنا داریم از توانمندیها،ظرفیت ها واستعدادهای علمی، فکری، فرهنگی،اقتصادی، سیاسی ۳۰تشکل این جبهه در جهت مشاورت وارائه دیدگاههای کاربردی و کارشناسی به دولت مردمی به نحو مطلوب بهره گیری شود.

سید هادی طباطبایی افزود: جبهه وفاق ایران اسلامی فارغ از جهت گیریها و نگاه های تند سیاسی به دنبال ایجاد همدلی، افزایش وفاق وهماهنگی بین تشکل ها وکانونها وگروه های مختلف جامعه می باشد تا بتواند فضای آکنده از امید و نشاط وتوأم با ترویج وتقویت فرهنگ کار وتلاش وخدمت رسانی به مردم را در جامعه فراهم آورد.

وی اعلام کرد حسب تاکید ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری«امروز ایران تشنه خدمت ونیازمند مدیریتی با کفایت است»

لذا این جبهه تکلیف دارد به منظور تمهید مقدمات مناسب برای این خدمت جهادی مورد نظر رهبری، در جهت بسط وتقویت وفاق،انسجام وهمبستگی ملی برنامه ریزی و تلاش نماید.

به گزارش خبرنگار ما در این جلسه دکتر غلامرضا قلندریان به عنوان سخنگوی جبهه وفاق ایران اسلامی انتخاب شد.

سخنگوی جبهه در گفتگو با خبرنگار ما از تشکیل شورای راهبردی و کمیته های تخصصی این جبهه خبرداد

همچنین قلندریان در گفتگو با خبرنگار ما گفت :یکی از جهت گیری های جبهه وفاق ایران اسلامی این است با تاکید بر توانایی های داخلی و بسترسازی مناسب ،زمینه کادرسازی و توانمندسازی وایجاد فرصت به جوانان انقلابی جهت ایفای نقش موثر در مدیریت کلان ایران قوی را فراهم آورد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن