اخبار مهم

جنایت با سنگ خیانت!

کد خبر : 41724

مرد غریبه ای که با همدستی زن خیانتکار، شوهر او را با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، روز گذشته با هوشیاری کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، صبح روز گذشته جسد مردی حدود ۴۵ ساله در جاده روستایی اطراف بهشت رضوان مشهد کشف شد که آثار ضربات با جسم سخت بر سر وی نمایان بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل کشف جسد، بررسی ها آغاز و مشخص شد که مرد مذکور در محل دیگری به قتل رسیده و جسد وی توسط فرد یا افرادی در محل کشف رها شده است.

این گونه بود که تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی «محمود عارفی راد» برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت تا این که چند ساعت بعد گروه ویژه ای از کارآگاهان با راهنمایی های مقام قضایی موفق شدند مرد غریبه ای را دستگیر کنند که با همدستی همسر مقتول مرتکب این جنایت وحشتناک شده بودند.

به گزارش خراسان، مرد مذکور اعتراف کرد شوهر ۴۵ ساله زن جوان را پس از خوراندن قرص های خواب آور و با وارد آوردن ضربات سنگ به ناحیه سر، کشته اندو سپس جسد او را به محل کشف انتقال داده است. بررسی های بیشتر درباره ابعاد دیگر این ماجرا زیرنظر سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن