اقتصادی

امکان مشارکت سهامداران در مجامع پدیده به صورت الکترونیکی

کد خبر : 41615

مجامع عمومی عادی سالیانه شرکتهای توسعه و ابنیه پدیده شاندیز به صورت مجازی برای سهامداران برگزار می شود

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت: به دلایلی از جمله حفظ سلامت سهامداران و رعایت ضوابط تعریف شده از سوی شبکه ی بهداشت درمان شهرستان طرقبه و شاندیز و همچنین رعایت ضوابط ستاد ملی کرونا و دستورالعملهای سازمان بورس و اوراق بهادار در برگزاری تجمعات و مجامع عمومی شرکتها، امکان برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه شرکتهای توسعه و ابنیه به صورت حضوری وجود ندارد لذا از سهامداران محترم تقاضا میگردد با حضور و مشارکت از طریق مجازی و بصورت آنلاین ما را در برگزاری مجامع عمومی یاری فرمایند.
مهندس سعید ورودی افزود: سوالات سهامداران در طول زمان برگزاری مجامع به صورت آنلاین دریافت و امیدوار است در گزارش های ارایه شده به مجامع به ابهامات و سوالات سهامدارن محترم پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین امکان پاسخگویی به سوالات سهامداران پس از دریافت در طول زمان برگزاری مجامع از طریق درگاههای اطلاع رسانی شرکت نیز وجود خواهد داشت.

به گفته مهندس ورودی برابر دستور جلسات مجامع عمومی عادی سالیانه پیش رو شرکتهای توسعه و ابنیه، ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره، قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس شرکت، بررسی و تصمیم گیری راجع به صورتهای مالی شرکت واتخاذ تصمیمات قانونی در حدود دستور جلسه مجامع انجام خواهد شد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده با بیان اینکه دوره تصدی هیات مدیره کنونی شرکتهای توسعه و ابنیه هنوز به پایان نرسیده است، افزود: با توجه به ایجاد شرایط رای گیری الکترونیکی سهامداران در مجامع پیش رو ، از همه ی سهامداران عزیزی که تمایل به مشارکت و حضور در مجامع شرکتهای توسعه و ابنیه را دارند، دعوت می شود از طریق درگاههایی که اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا اعلام می شود، در جلسه مجمع بصورت آنلاین حضور یافته و اعمال رای نمایند.

مهندس ورودی یادآور شد: به دلیل محدودیت های کرونایی بخشی از اقدامات صورت گرفته همانند کافه موزه سلامت علی رغم ایجاد شرایط بهره برداری، امکان بازدید برای عموم فراهم نگردید و برخی دیگر از پروژه ها نیز تحت تاثیر محدودیتهای کرونایی فرآیند تکمیل و بهره برداری از آنان به تعویق افتاده است.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده همچنین به تاسیس شرکت بهره برداری و فروش پدیده اشاره کرد و اذعان داشت: بهره برداری و فروش در پدیده شاندیز امری مهم و موثر است، از این رو شرکت بهره برداری و فروش پدیده با هدف ارتقاء بهره وری و معرفی ظرفیتهای کنونی در این حوزه تاسیس شده است.

به گفته ورودی، مجوزها و تصمیمات خوبی برای حل و فصل برخی از مسائل سنواتی شرکت گرفته شده است که این امر نیز نوید آینده ی روشن و درخشان برای سایر پروژه های پدیده می باشد.

گفتنی است: مجامع عمومی سالیانه شرکتهای توسعه و ابنیه پدیده شاندیز ۳۱ تیرماه جاری برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن